Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

Tanımadık bir dosttan selam aldım!

Yazarlık iddiası taşımadan elimizin ve kalemimizin yettiği kadar yazmaya çabalıyorum. Çok şükür olumlu geri dönüşümlerde yaşıyorum zaman, zaman. Yenigün gazetesinin değerli yazarı sayın Engin Malay olsun, yine aynı gazeteden bir yazısını referans olarak kullandığım sayın Sezin Kanmetin Kuruşçu hanım efendi ve sayıları yüzleri aşan siz okurlarımın yorum ve mesajları beni bu yazma eyleminde yüreklendiren unsurlar. Sizden gelen her yorum ve mesaj bendeki yazma eylemi sırasındaki sorumluluk ve yansız olma ama gerçekleri de sizle paylaşma konumumu hatırlatıp duruyor inanın. Hiçbir iddia taşımadan başladığım bu yazma serüveni beni nerelere götürecek merakta etmiyor değilim. En azından yüreğimi sizlerle paylaşma cesaretini verdi bu bile yeter. Her geçen gün katlanarak artan ilginiz beni yüz binlerin okuması, binlerce monitörde yer almak, binlerce insanın sizi şahsen tanımasa bile selam yollaması ne güzel. Biliyorum yine monitörüm açılacak ve hiçbir ayrım yapmadan yazılarımda da olsa kucaklamaya gayret sarf ettiğim siz dostlar aynı sıcaklıkla bana selam yollayacaksınız. Kalemimiz hep yansız ve birleştirici, yolumuz hep ışığa, aydınlığa doğru olacaktır. Tanımadık dostlar, dostlarım bendende size yıldızlar dolusu, aydınlık selamlar olsun.
 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..