Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '07

 
Kategori
Tıp
 

Bir hayat kurtarmak

Bir hayat kurtarmak
 

Ben de bir doktorum. Doktorluğun çok riskli ve heyecanlı ayrıca aksiyon dolu bir meslek olduğunu da biliyorum. Önceki yazımda da belirttiğim gibi o film olmasa ben bu mesleği yapmazdım. Zaten içimden gelmezdi bu mesleği yapmak. Bildiğiniz üzere ben şu anda doktorum. Bundan çok değil, 4 sene önce randevu yoktu. Hastanedeki odamda biraz kafa dinleyeyim dedim. Daha koltuğuma oturmadan soluk soluğa odama biri geldi.

Gelen Sevil hemşireydi. Ne oluyor dedim. Hocam kaza var çok yaralı çok kan akıyor hocam dedi. Ben tabi hemen tıbbi müdahalelere başladım. Ama Sevil'in dediği gibi hastane kan deryası olmuştu adeta. Ben hemen bir durumu ağır hastayı aldığım gibi acile soktum. Yardımcılarımı alıp tedaviye başaldık. Daha doğrusu ameliyata başladık. Hastanın nabzı düşüyordu. Yardımcılarım hocam bırakalım olmayacak dediler. Ama ben pes etmemekte ısrarlıydım.

Hastaya elektroşok uyguladık çaresiz. Ve nabız yükselmeye başladı. 8 saat süren ameliyattan sonra hastayı normal odaya alabildik. Tabi ben o gün daha birçok hastaya daha baktım. Ama doktorluğumun en maceralı en aksiyonlu anısı buydu. Bir hayat kurtarmak gerçekten çok gururlu bir olay.

Şen ve esen kalın!

Dr.Bertan Özkaya

 
Toplam blog
: 2
: 537
Kayıt tarihi
: 18.03.07
 
 

1970'lerde doğmuşum. Doktor:Bertan Özkaya İnşallah sizlerle iyi vakit geçireceğiz. Görüşmek dileğ..