Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Bir maç rüzgar gibi geçti.

Bir maç rüzgar gibi geçti.
 

Her maçta

Yenmek kadar yenilmekte olası.

Önemli olan yenilginin hatalarını telafi etmek.

Hedefi tehlikeye atmadan hataları telafi etmek.


Hedefi tehlikeye atmadan hataları telafi etmek.

Bunu tekrar yazmak istiyorum.

İlk maç yenilgiyle sonuçlandı.

Kayıp mı evet kayıp ama daha yol uzun,

doğru manevrayla telafisi mümkün olmayan şey yoktur.

Teknik terimlerle değil,

kendi bakış açımla yorumlayacağım.

Ben haddimi bilirim …

Spor yazarlığı;

hele ki futbol üzerine olan,

aman aman aman….

27 senelik mutluluğu; taraftarın, oyuncuları, yönetimin, teknik ekibin ve Mersinlilerin gözünde görmek isteyen acizane kaleminizin çiziktirdikleri olarak görünüz.

Yolunda gitmeyen bir şey varsa ve bu ayağınıza dolanıyorsa dönüp hatayı kendinizde aramalısınız.

Ve bunu yola çıkmadan önce yapmalısınız.

Yani yol çetin, kaygan ve o yolun sonunda ulaşmak istediğiniz özlem dolu hedefiniz sizi bekliyor.

Yola çıkmadan hazırlıklarınızı eksiksiz, dikkatli yapmalısınız.

En ince ayrıntısına kadar.

Yapmadığınız zaman….

Bu günkü maçta ki sonuç elinizde kalan.

Transferin bitimine 5 gün kala forvet oyuncusu alımı için start verilmesi, bu biraz bana sorumsuzca geldi.

Eksik var yani yola çıkacaksınız ama aracınızda benzin göstergesi sıfırı göstermekte.

Şöyle düşünür insan;

Niye bu kadar beklendi?

Hadi benim gibi anlamayan kişiler mi var futbolun tekniğinden yönetimde?

Öyleyse ne işleri var yönetimde?

Anlamadığın işi yaparsan yüzüne gözüne bulaştırırsın.

Haaa , bu arada yönetimdeki saygıdeğer beyefendileri tenzih ediyorum ama benim yaşam felsefemde değişmez kuralımdır.

Bir kente, bir ülkeye mal olmuş kurumlar bu siyasi bir parti, yada kulüp olabilir; yönetimindekiler, teknik ekipler beni ilgilendirmez.

Benim için asl olan başarıdır.

Yönetici isimleri de ilgilendirmez.

Bugün isim falandır, yarın filan.

Eğer başarı yoksa, tak sepeti koluna, herkes kendi yoluna …

Aslında bunu bile dedirtmemek lazım .

Başaramadık demek büyüklüktür ve yerine gelene destek olmak erdemdir.

Şimdi demeyin ilk yenilgide istifaya mı davet diye.

Hayır başarıya, kazanmaya davet….

Yanlış varsa doğruya davet

Eksik varsa bütüne davet…

Transferin bitimine beş gün hatta şu andan itibaren dört gün var.

Diğer takımların yönetimleri ….

Aldı alacağını, geriye kalandan takıma istendiği anlamda yarar sağlanır mı?

Ben bilmem.

Sona kalan dona kalır…Der büyükler ve ben atasözlerini kullanır ve kulağıma küpe yaparım.

Onu teknik ekip ve yönetim hesaplamalı.

Hesaplamalı?

Hesaplamalıydı.

İlk maç rüzgâr gibi geçti.

Bu arada buradan bu sıcakta imkânlarını zorlayarak takıma destek vermeye giden taraftara bir alkış benden.

Ve tüm eksikliklere rağmen mücadele eden futbolcularımıza.

Yönetime?

ııııı

Teknik ekibe?

Iıııı….

Ama bir başka açıdan baktığımda teknik ekip, adı üzerinde teknik ekip bilmez möi forvet eksikliğini ve forvet alımının zorunluluğunu dile getirmez mi yönetime?

Dile getirdiyse ve yönetim es geçtiyse?

Haddimi biraz aştım, kusura bakmayınız.

MİY’ nu şampiyon ya da şampiyonluğa en yakın başarılara imza atarak görmek istiyorum o kadar.

Okkkk kadar…

Önünde bir engel olursa istediğimiz bu özlemin?

27 seneeeeee….

O kkk kadar.

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..