Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '13

 
Kategori
Deneme
 

Bir meczup'un güncelerinden notlar - 2

Bir meczup'un güncelerinden notlar - 2
 

Birer birer katledilen hayallerimi izlerken kendi kendimi boğuyorum sessizliğimde bedbahtlık her an peşimde bedbinlik zihnimde gelen bu güzel baharın eşliğinde bile gülemiyor yüzüm eprimiş hissettiğim bir ruhum var yorgun bıkkın ne yapacağını bilmeyen. Şimdi etrafımı izliyorum öylece sessiz bensiz kimsesiz yoruldum yorgunluğumu gizlemekten konuşamamak en büyük derdim katledilen hayallerimin akan kanında silüetler görüyorum eskiden eskiye dair anılarım katlanmış bu dertlerimin üstüne ek bir yük. Titanik gibi batmam demiştim bu yola çıktığımda taa en başında ama bende bir aysberg'e çarptım ve su alıyorum yavaş yavaş git gidebatıyorum su soğuk nefesim yavaş....

Bir meczup'un güncelerinden ...

 

M.Semih KURU

KULLAR

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..