Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Gelenekler
 

Bir milleti yok etmek için önce dilini ve kültürünü yok etmelisiniz!!!

Bir milleti yok etmek için önce dilini ve kültürünü yok etmelisiniz!!!
 

Bayrakları Bayrak Yapan Üstündeki KANDIR Toprak Eğer Uğrunda Ölen Varsa VATANDIR...


Güzelim Türkçemizin geldiği duruma bir bakın hele.. iyi güzel hoş biz bunları görüyoruz eleştiriyoruz da peki biz ne kadar uyuyoruz bunlara? Türkçemizin vay haline dostlar. Bir milleti yok etmek için önce dilini ve kültürünü yok etmelisiniz. Yavaş yavaş dilimizi ve kültürümüzü kaybediyoruz. Buna biz gençler sahip çıkmazsak çocuklarımız hiç çıkamayacak.

Avrupalı şalvar giyer moda olur bizimkiler giyince görgüsüzlük olur. Hâl böyle olunca da kültürümüz yok olmaya mahkûm olur. Dilimize, kültürümüze, geleceğimize, ülkemize sahip çıkalım. Biraz daha duyarlı olmak dileğiyle…

Yıl: 1965'Karşıma âniden çıkınca ziyâdesiyle şaşakaldım ve mütehassis
oldum... Nasıl bir edâ takınacağıma hüküm veremedim, âdetâ vecde geldim.
Buna mukabil az bir müddet sonra kendimi toparlar gibi oldum, yüzünde beni
fevkalâde rahatlatan bir tebessüm vardı... Üstümü başımı toparladım,
kendinden emin bir sesle 'akşam-ı şerifleriniz hayrolsun' dedim..'

Yıl: 1975'Karşıma birdenbire çıkınca çok şaşırdım ve hislendim.. Ne yapacağıma
karar veremedim, heyecandan ayaklarım titredi. Ama çok geçmeden kendime
gelir gibi oldum, yüzünde beni rahatlatan bir gülümseme vardı.. Üstüme çeki
düzen verdim, kendinden emin bir sesle 'iyi akşamlar' dedim..'

Yıl: 1985'Karşıma âniden çıkınca fevkalâde şaşırdım ve duygulandım.. . Nitekim
ne yapacağıma hüküm veremedim, heyecandan ayaklarım titredi. Amma ve lâkin
kısa bir süre sonra kendime gelir gibi oldum, nitekim yüzünde beni
ferahlatan bir tebessüm vardı… Üstüme çeki düzen verdim, kendinden emin
bir sesle 'hayırlı akşamlar' dedim..'

Yıl: 1995'Karşıma birdenbire çıkınca çok şaşırdım ve duygulandım... Fenâ hâlde kal geldi yâni.. Ama bu iş bizi bozar dedim. Baktım o da bana bakıyor, bu iş tamamdır dedim...
Manitayı tavlamak için doğruldum, artistik bir sesle 'selâm' dedim..'

Yıl: 2007'Abi onu karşımda öyle görünce çüş falan oldum yani ve duygu durumum
kabardı... Oğlum bu iş bizi kasar dedim, fena göçeriz dedim, enjoy
durumları yani... Ama concon muyum ki ben, baktım ki o da bana kesik..
Sarıl oğlum dedim, bu manita senin... 'Hav ar yu yavrum?''

 
Toplam blog
: 8
: 1616
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

1987 Rize doğumluyum. Sakarya üniversitesinde pazarlama bölümü öğrencisiyim. Akademik kariyer için m..