Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir mucize istiyorum…

Bir mucize istiyorum…
 

Bir mucize istiyorum, yüreğimde ki bütün acıları hafifletecek, kanayan yaralarımı durduracak, kırgınlıklarımı unutturacak, insanlara olan güvenimi geri verecek.

Bir mucize istiyorum, yarınlara umutla bakmamı sağlayacak, hayal kurmama olasılık verecek, tekrar ve içinde şüpheler korkular olmadan sevebilmemi sağlayacak, gülümsememi sağlayacak.

Bir mucize istiyorum, hayatıma anlam kazandıracak, renk katacak, kara bulutları dağıtacak.

Bir mucize istiyorum gözlerimdeki hüznü silecek ve ben bu mucizeyi bugün istiyorum…

 
Toplam blog
: 16
: 2140
Kayıt tarihi
: 10.01.07
 
 

Yazı yazmaya yıllar önce konuşmak, kendimi ifade etmek isteyip de yanımda kimse olmayınca başladım. ..