Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Erkekler neden “Çıtır” lar ile evlenirmiş?

Erkekler neden “Çıtır” lar ile evlenirmiş?
 

“Öğrenmenin yaşı yok ...”Bugün yirmi iki yaşında, bana göre hayata yeni başlayan, ona göre hayatı yalayıp yutmuş bir delikanlı ile sohbet ederken geçti aklımdan bu cümle.

Dersimiz hayat, konumuz evlilik, alt başlık ise erkelerin kendilerinden on, belki on beş yaş küçük hanımefendiler ile evliliğe doğru yol alan ilişkilerinin temelinde yatan sebeplerdi.

İşte bugün öğrendiklerim;

- Kadınlar kırk yaşına gelince, bitiyormuş her şey.

- Erkekler yanlarında kendilerinden genç biri olunca, çevreye karşı havaları oluyormuş.

- Eşi kendisinden çok küçük olan erkekler, ipleri elinden bırakmamanın mutluluğunu yaşıyorlarmış.

- Erkekler yanlarında ki çıtırlar sayesinde kendilerini hep genç hissediyorlarmış.

- Yaşı genç olsa da kızların askerlik derdi falan yokmuş ve okul sonrası hemen evlilik düşünüyorlarmış ama yaşıtları olan erkekler daha çiçeklere konmak peşindelermiş.

Sakın kızmayın ama erkeler böyle düşünürlermiş....

Ben bugün bunları öğrendim.

Şaşkınım, utanıyorum, umutlarım yıkıldı yarınlara, yarınları oluşturacak nesillere karşı.

Ya sizde durumlar nasıl? Siz neler hissettiniz?

 
Toplam blog
: 16
: 2140
Kayıt tarihi
: 10.01.07
 
 

Yazı yazmaya yıllar önce konuşmak, kendimi ifade etmek isteyip de yanımda kimse olmayınca başladım. ..