Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Bir oy'a bir beyaz eşya, yok mu isteyen?

Bir oy'a bir beyaz eşya, yok mu isteyen?
 

Siyaset denince aklıma gelen. Ben merkezcilik, koltuk kapma yarışı, eşe dosta, hısım akrabaya, rant sağlamak.
Bir de yalan vaatlerde bulunmak ve son yılların modası oy için seçmenlere beş yılda bir sosyal yardımlaşma fonundan kömür, makarna, dağıtılıyordu demode oldu, şimdi beyaz eşya dağıtılıyormuş...
Nerelere dağıtılıyor? elektrik, su, olmayan yerlere.
Bunda amaç ne? oy avcılığı mı? Sadece oy değilmiş meğer.
Siyasetçiler oy alacak, bazı beyaz eşya mağaza sahibi bu eşyaları satarak para kazanacak.
Bitti mi?
Ben bu kadar zannediyordum değilmiş,
beyaz eşyaları alan vatandaş elektiriği suyu olmadığı için bu eşyayı kullanamayacağından satacakmış, kime? tabi ki beyaz eşya mağazasına.
Ne kadara satacak? yarı fiatının altına.
Bunu geri alan mağaza sahibi, bir malı iki kez satarak para kazanacak...
Ben de düşünüyorum belli bir kesim bu kadar nasıl zengin diye! Akılsızlığım, aslında ne kolaymış zengin olmak hele ki benim ülkemde.
Benim etrafımda da işsiz, yoksul var. Devletten yardım alan yok.
Her şeçimde duyuyorum, felancaya erzak vermişler, felana para vermişler
iyi ama bizlere neden verilmiyor bu yardımlar?

Benim, namussum, onurum, ülkem, sadakaya satılık değil, ondan bizim kapımızı çalan yok...

Siyasetçiler bu yardımları yaptığınız paralar Babanızdan miras mı kaldı?
yoksa bizim ödediğimiz vergiler vatandaşa geri dönmüyor da bireylerin çıkarlarına mı harcanıyor?
Harcayın bizim ödediğimiz vergileri istediğiniz kişinin çıkarlarına amaaaaaaaaa
hani sizler diyorsunuz ya kul hakkı var diye, işte ben de o kullardan biri olarak iki elim yakanızda, ahirete kalmadan istiyorum sizden hakkımı,
çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın diye beddua ediyorum.

Mal varlığı ile Dünya ya kazık çakan olsaydı Dünya Sultan Süleyman'a kalırdı

Mal sahibi mülk sahibi, hani bunun ilk sahibi?
mal da yalan mülk de yalan varın biraz da siz oyalanın.

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..