Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir piknikte

Bir piknikte
 

Sizlere yıllar önce lise 1 sınıftayken yaşadığım çok güzel bir anımı şiire yansıtmak istedim ve yazdım. Hayat <ı>Resimli roman vardı o zamanlar, hatta orada yayınlanmıştı.Sizlerle de paylaşmak istedim. <ı>

Sizinle konuşmak istiyorum dedim,
<ı>Kız olmaz dedi.
<ı>Size kiraz vereyimmi dedim.
<ı>Kız istemem dedi.
<ı><ı>Top oynıyalımmı dedim,
<ı>Kız hayır dedi.
<ı>Ne yapalım dedim,
<ı>Bakışalım dedi.
<ı><ı>Doya doya bakayım dedim,
<ı>Bakma babam çaktı dedi.
<ı>Giderlerken yanına yanaşıp,
Nerede oturuyorsunuz dedim,
<ı>Sizin için önemli mi dedi.
<ı>
Yalçın Çobanlı







 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..