Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir şehri terkederken

Bir şehri terkederken
 

Tekirdağ sahili


Hava oldukça serindi..

Omuzlarımdaki hırkaya biraz daha sıkı sarıldım.

Ne o konuşuyordu ne de ben...

Sadece, yakınımıza kadar gelip kendini kıyıya vuran hırçın, köpük köpük dalgalara bakıyorduk...

"Sence özleyecek miyim? " diye sordum..

O bana "neyi" diye sormadan neyi kastettiğimi anlayarak

" Elbette özleyeceksin, dedi.

" İlk zamanlar zorlanacaksın.. ama alışacaksın... Kendine başka başka uğraşlar bulacaksın sonra. Başka başka insanlar tanıyacaksın... Hayatın ritmine, akışına kaptıracaksın kendini.

Gün gelecek, " bir zamanlar" diye başlayan cümleler kuracaksın herkese...

Anlatacaksın.

" Yaparsın sen.. eminim, dedi.

"Evet "dedim yavaşça.. yaparım ben, alışkınım...

Ben bir şehri terkederken başka bir şehri sevmeye çalışırım...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..