Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir sepet çilek

Bir sepet çilek
 

Bazen sıkıntıdan patlayacak gibi olursunuz. Bazen de gözünüzde yaş kalmaz ağlamaktan. Her şey ters gider ve "neden ben?" sorusu hayatınızı parçalar. Böyle günler yaşıyorum zaman zaman. Ardı arkası kesilmeyen olumsuzluklara çözüm bulamıyor ve ağlamaktan yorgun düşüyorum. Dün de böyle günlerden biriydi ve uyuyamayacağımı zannediyordum akşam olduğunda. Yatakta kıvranırken aklıma iki cümle geldi ve bunlarla sakinleşip uykuya daldım. Sabah kalktığımda ağlama isteiğim kaybolmuştu. Gerçi olumsuzlukların devam ettiğini görmemek mümkün değildi. O zaman da o iki cümleyi içimden arka arkaya hızla söyledim:

Bir sepet çiçek
Bir sepet çilek
Bir sepet çiçek
Bir sepet çilek
...

 
Toplam blog
: 14
: 608
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Yasemin Şenyurt 1980 yılında İstanbul'da doğdum. Şu anda Ankara Üniversitesi Sistematik Felse..