Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Bir serin sıcak rüzgar gibi, bir eser gelirsin, bir de eser geçer gidersin sanmıştım;YanımdanSEVGiLi

Bir serin sıcak rüzgar gibi, bir eser gelirsin, bir de eser geçer gidersin sanmıştım;YanımdanSEVGiLi
 

Tacettin Saraç Naco


Bir serin sıcak rüzgar gibi,

bir eser gelirsin,

bir de eser geçer gidersin sanmıştım;

yanımdan sevgilim.

Dünyada eşi benzeri bulunmayan,

hatun yarim.

Ama sen ne yaptın ?

Sen geldin can evime taht kurdun.

Sen geldin başı belalım,

başıma tatlı yar oldun.

Sen geldin canım,

ciğerim,

herşeyim,

gözümün nuru,

meleğim,

hatun yarim oldun.

Sana bağlandım,

sana aşık sevdalandım.


Bir daha geri gitmek bilmedin yanımdan.

İşte belimi büktü bu sana olan aşkım,

sevdam.

- Korktuğum tek şey !

Aşk hem lezzetli,

hem de acı birşey.

-Ya hadi hep acı çekersek birlikte,

yazık değil mi ki her ikimize sevgilim benim,

yüreğim,

yarim benim.


-Dayanamaz kalbim aşk acısına,

ne sen acı çek yarim,

ned e ben acıdan biteyim öleyim yarim.

- Daha yolun başındayız yarim;

o yüzden erkenden git geri.

O yüzden terket beni.

- Sonunda yarim,

sen de çok acı çeker yanar ağlarsın;

ben de çok acı içinde biter yanarım.

- Sana şimdi git yanımdan desem de,

seni tabi ki ölünceye kadar,

hep deliler gibi seveceğim.

- Sana çekil git dünyamdan desem de,

seni yine yine tabi ki hep de özleyeceğim.

- Ama yine yine hep aklım sende.

- Ama yine yine hep fikrim sende.

- Biliyorum ayrılık da zor olacak,

ama olsun yine de git git yanımdan.

-B ir serin sıcak rüzgar gibi,

bana nasıl esip gelmiş isen;

bu sefer de bir tatlı rüzgar gibi es geç.

Ve hep git,

hep git yanımdan.

- Bir rüyaydı der geçeriz.

Seni yine sevmeye hep devam edeceğim.

Gitsen bile. 

- Burada bir tek düşmanımız var;

bu ayrılığımıza sebep olan :

Aşkın zehir gibi acı birşey olduğundandır !

Seni yarimi bile bile acı zehir dolu aşk yüzünden,

gözlerimin önünde bile bile erimesine izin veremem; dayanamam buna !

Bu yüzdendir.

- Allah'a emanet ol sevgilim yarim.

 

Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini ' Tacettin Saraç Naco ' eserleri. Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir. ( Türkiye / İstanbul - 5 Mayıs 2003 ) .....

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

www.facebook.com/tacettinsaracnaco     ....... Fan page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi......

www.nacomusic.com

tacettinsaracnaco.blogspot.com

 

" Naco Music Tacettin Saraç Production ' Plak Şirketi ' .........

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..