Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir sevgi arıyorum

Bir sevgi arıyorum
 

bir sevda yeli...


Gözümde yaş olup, kalbime akacak
Gece yolumu, aydınlatan yıldızım olacak
Aldığım nefeste oksijen gibi, içime dolacak
Bana hayat yoldaşı, ekmeğimde tuz olacak

Bir sevgi arıyorum, tendeki can olacak
İpek gibi ruhumu elbise olup saracak
Bir sevgi arıyorum, bana aşkı tatdıracak
Saf kalbi ile beni benden alacak

Ben ona vadediyorum, ay ve güneşi
Arşın en üstünde yıldızlarla gezmeyi
Vadediyorum ona samimi sevgi
Bir sevgi arıyorum, tutması için ellerimi

Bir sevgi arıyorum, sevginin çilesinde
Yaşadıkça neşesi artacak, gül hanesinde
Gül bülbül misali, sadakat olmalı yüreğinde
Bir sevgi arıyorum, ömrümün son saniyesinde...

şiirimiz; Ali Osman DEMİR abimize ait sevgilerle kalınız...

hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..