Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir şiir yazarım

Bir şiir yazarım yokluğunda…

İçinde hüzün ve gözyaşı vardır

Kimseye anlatamam derdimi

Sana anlatırım onunla…


Bir şiir yazarım yokluğunda…

Hayal ederim,

Güneşi tuttuğumu ellerinle.

Sonra bir yağmur yağar

Derin derin yorgun yüreğime.

Kaybederim kendimi

O çok sevdiğim ‘KAHVE GÖZLERİNDE’


Bir şiir yazarım yokluğunda…

Sevdiği kıza pervane olmuş

Bir yiğidi anlatırım…

Deniz gözlerime bakmasını

Ve….

Anlamasını isterim

Onu ne çok sevdiğimi.

Saklarım içimdeki hüzünleri

Şu elimdeki sigarama sararım…


Bir şiir yazarım yokluğunda…

Bana gülüşün gelir aklıma

İnce bir tebessüm eder

Başlarım yazmaya…

Bendeki seni

Bu hasret kokan satırlara…


Bir şiir yazarım yokluğunda…

Elimde bir fakir sigara

Dilimde o çok sevdiğim türkü…

Beni bırakıp

Gideceğin o meçhul gün gelir ufkuma…

Dayanamaz ağlarım

Sarılıp fotografına….

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..