Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir Şiir

Bir şiir bu,  

Sevgi kadar güzel,  

Dostluk kadar anlamlı. 

Sevmek kolay,  

Acı çekmek zor. 

Acıyı içine atmak,  

Dışarıya gülmek,  

İçten ağlamak,  

Hayatı sevdirmek,  

Sevdirirken acı çekmek. 

Arkadaşlığı anlatmak,  

Dostluğu öğretmek,  

İnsanlığı anlamak,  

Sevgiyi görmek. 

Dünya işte o zaman güzel. 

Dünya işte o zaman yaşar. 

İnsan, insanı unutmaz. 

Sevdiğini ise hiç unutmaz. 

Nazlı çiçek,  

Bir taze çiçek. 

Soldu gözlerim göre göre. 

Onu koklayamadım,  

O hayatı tadamadan 

Kopardılar onu dalından. 

Ben ise dalında severdim. 

Gözlerim göre göre,  

Dalından kopardılar onu. 

Sevmek fedakarlık ise 

Lanet olsun bu sevgiye. 

Hayat çok kısa,  

Yaşamak çok uzun. 

Sevgisiz yaşamak ölüm. 

Sevgiyle yaşamak güzel. 

Dostluğu bilmez,  

İnsanlığı sevmez,  

Saf bir güzellik. 

Gözler inanırım 

Diyor insana. 

İnsan en garip mahluk. 

Gözlerin ne der bilmez. 

İnsan en şeytan mahluk. 

Dostluk bilmez,  

Sevgi bilmez. 

Aşk bir güzel kelime. 

Haydi gel 

Aşık olalım. 

Haydi gel 

Aşkı yaşayalım. 

Saf temizliği bozalım. 

Dostluğu kirletelim. 

Eğer dostluk, kalleşlik ise 

İstemiyorum ben böyle dostluğu 

Eğer sevmek aldatmak ise 

İstemiyorum ben böyle bir sevgiyi. 

Seni sevmek zor,  

Seni üzmek çok zor. 

Sensiz olmak ölüm. 

Engeller çıkar karşıma,  

Kavuşmak çok uzun. 

Sevmek kolay. 

Eğer sevmek acı çekmekse 

Ben acı çekiyorum. 

Eğer bedeli buysa,  

Çekerim sonsuza dek,  

Seve.... seve.... 

 

 
Toplam blog
: 26
: 2181
Kayıt tarihi
: 24.03.10
 
 

Ege üniversitesi mezunuyum, Su anda yurtdışında yasiyorum. İlgi alanlarım Futbol, Kültür ve siyas..