Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '18

 
Kategori
İnternet
Okunma Sayısı
21
 

Bir Sosyal Medya Uzmanı Nasıl Olmamalı?

Bir Sosyal Medya Uzmanı Nasıl Olmamalı?
 

Günümüz teknolojisinde yaşanan değişimleri yakalamak artık eskisi kadar kolay değil. En önemli gelişimi yaşandığı yer ise tabi ki de internet.  Bireysel kullanıcıların çok yoğun bir şekilde kullandıkları internette neredeyse bulamayacağımız hiç bir bilgi yok. Bu sebeple her geçen gün daha fazla gelişiyor ve gelişmeye de devam edecek gibi duruyor.
 
Bireysel kullanıcı sayısı her geçen gün artıyor. Bu gelişme özellikle kurumsal firmaların dikkatinden kaçmıyor elbette. Son kullanıcıya ulaşmanın en kolay yolunun internetten geçtiği artık bilinen bir gerçek. Özellikle Google, Facebook, Twitter ve Instagram başta olmak üzere bu mecralarda kendilerine yer edinebilmek adına kıyasıya bir yarış içerisinde tüm firmalar.

İşte tam bu noktada Sosyal Medya ve internet ile içli dışlı olan kişilere ihtiyaç duyulmakta. Kimi firmalar kendi bünyelerinde barındırıyor sosyal medya uzmanını, kimi firma ise sosyal medya şirketlerinden profesyonel destek almayı tercih ediyor.

Peki bu sosyal medya işi yapan şirketler veya kendilerine sosyal medya uzmanı denilen kişiler ne iş yaparlar?
Bu işi gerçekten layığı ile yapan firmalar ve kişiler mevcut. Onlara söyleyecek bir lafım yok ve saygıyı sonuna kadar hakediyorlar. Bir de, “böyle bir iş var, biz de bu işe girelim” diyen kesim var ki gerçekten insanı sosyal medyadan soğuturlar.
 
Sosyal medyanın amacı son kullanıcıya ulaşmak ve onlarla etkileşim içinde bulunmak elbette. Bu arkadaşlar firmaların sosyal medya hesaplarını yönetirken çoğu zaman kontrolü elden kaçırıyorlar. Facebook’ta, Twitter’da ve Instagram’da, ünlülerin doğum günlerini kutlamak, “iyi haftalar” ve “iyi haftasonları” mesajları yayınlamak, özel gün ve bayram kutlamarı yapmak, youtubedan bulunan alakasız videolar paylaşmak gibi sayısız örnekler verecebileceğim paylaşımlarda bulunarak hem markanın prestijini düşürüp hem de kullanıcıların canını sıkıp takipten kaçınmalarına sebep olmaktadırlar.
 
Firmalar için çok büyük bir öneme sahip olan sosyal medyayı bu kadar kötü kullanmayalım, kullananları uyaralım hatta uzaklaştıralım…
 
En kısa zamanda size nasıl sosyal medya uzmanı olunacağını ve neler yapılması gerektiğini anlatan bir yazı da paylaşacağım.
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 5
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 729
Kayıt tarihi
: 13.03.18
 
 

  "Okumak Cehaleti alır, eşeklik bali kalır"     Ne mezunu olduğunuz ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster