Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Bir sosyal sorumluluk önerisi daha

Bir sosyal sorumluluk önerisi daha
 

Görme engelliler bastonlarıyla


Öğrenciler arıyor. Sosyal sorumluk projeleri soruyorlar. Bu gün Fransızca okuyan bir öğrencimiz aradı. Benim kafamda bir şimşek çaktı. Dedi ki öğrencimiz ben Fransızca okuyorum. Ya biz Fransızca, İngilizce, Rusça farklı dillerde Beyazay’ı tanıtan videolar yazılar hazırlatıp acaba derneğimizi dünyaya tanıtabilir miyiz? Bence tanıtırız belki o ülkelerle bağlantı bile kurarız. Geçen Mehmet Çevik hocam beni Gana tanıtım günlerine çağırdı. Misafir öğrenci derneği farklı ülkeleri tanıtıyor. Bizde uygun görülen bir günde derneğimizi farklı ülkelere tanıtma imkânımız olacak. Demek ki hayallerimize sınır koymamak ve daima yeniliğe gelişime ve değişime açık olmak gerekir.

Kaynak

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/03/bir-sosyal-sorumluluk-onerisi-daha.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..