Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir umursamazlığın bedeli...

Bir umursamazlığın bedeli...
 

Hastanelerin sadık müdavimi, ameliyat olma rekorlarının korkulu rüyası aranıza döndü arkadaşlar.

İstanbul'un Fulya semtinde bulunan İstanbul Cerrahi Hastanesinde sağ diz menisküs ve üç adet tümörden oluşan ameliyatım çok başarılı geçti ve taburcu oldum. Alınan tümörlerin patalojik sonucu temiz çıktı. Mutluyum.

Rekorları zorluyorum dedim çünkü şu ana kadar her iki dizimden menisküs, bir bel fıtığı, iki adet sezeryan doğum ve kalça protezi ameliyatı oldum. Eşim ve yakın çevrem son menisküs ameliyatımdan sonra yeşil sahalara döneceğim günü bekliyorlar:)) Zaten transfer sezonu da kapanmak üzereymiş artık kısmet.

Bu ameliyatların içinde en büyük çapta olanı iki yıl önceki total kalça protez ameliyatı idi. Hem bacak hem kalça kemiğime müdahale edildi ve yerlerine seramik protez takıldı. Doktorumun dediğine göre açık kalp ameliyatından sonra ikinci büyük ameliyat imiş. Çok sıkıntı çekmiştim. Ancak yürürken aksamalarım sona ermişti.

Tüm bu ameliyatlar bir ihmalin ve gençliğin verdiği umursamazlığın bedeli!

Gençlik döneminde banyo penceresine perde asarken klozet kapağı kırılması olayı ve klozetin içine çok dengesiz bir şekilde bükülerek giren bacağım yıllar sonra önüme çok büyük sorunlar çıkaracaktı. Bu nedenle başınıza gelen basit bir düşme olayından sonra dahi olayı kesinlikle küçümsemeyin ve tüm kontrollerinizi lütfen yaptırın. Tüm düşme ve çarpmaların bünyeye yansıması üç ile beş yıl sonrasında gerçekleşiyor.

Lütfen dikkat!

Tüm bu olanlardan sonra her şeyin başı sağlık diyorum. Kendinize çok dikkat etmenizi rica ediyorum.

Sağlık ve mutluluk dolu günlerde yeniden görüşmek üzere.

Fisun KUŞCU

 
Toplam blog
: 14
: 1269
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. Yurduma Atatürk sevdalısı iki çocuk yetiştirmenin gururunu yaşıyorum. Haks..