Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir uzak diyarsın adı yok

Ertelenmiş bütün hayellerim
Bir çıkmaz sokağa girdiler şimdi
Ömrümün yarısı takılıp gitti bakışlarına
Ne sevgimi anlatabildim
Ne sevdiğimi..
Ne el sallayabildim arkandan
Ne veda edebildim
Sen ki,
Adını bile bilmegim, ince sızım
Bakışlarını gözlerimde unutup gittin
Şimdi onlar yalnız, ben yalınızım...

Şimdi sen,
Kimbilir hangi şehirlerin akşamındasın
Neredesin, kiminlesin, nasılsın
Yağmur olsan `` Yağardın`` Derdim
Yıldız olsan doğardın gecelerime
Bahar olsan beklerdim kış boyu
Ne yıldızsın, ne baharsın, ne yağmur
Bir uzak diyarsın, adı yok...

Ömrümün yarısı takılıp gitti bakışlarına
Sel oldun, aktın
Alev olup yaktın yüreğimi
Bir perondan yapayalınız gidişini seyrettim
Bir adamın sessizce bitişini seryrettim
Anlayamadan,
Anlatamadan...

Neredesin
Sevmek zamanı geçti mi dersin
Efkar sardı başımı, anla işte
Mevsim sonbahar
Gariplikler, pişmanlıklar..

Tutki, yıllar öncesindeyim
Tut ki, bakışlarının düştüğü yerdeyim
İçin siner, kuşun konarmıydı
Yalınız bir agaç olsam yamaçta
Karda kışta
Sıgınırmıydın dallarıma
Bilmem ki....

Oysa bir uzak diyarsın adı yok
Bir uzak sevdasın adı yok....

Ali Sönmez 2005

Ali SÖNMEZ

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..