Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '07

 
Kategori
Yılbaşı
Okunma Sayısı
485
 

Bir yığın et, tam kurban bayramlık yılbaşı!

Bir yığın et, tam kurban bayramlık yılbaşı!
 

Ben yaşlanmışım yaa:) Onları görünce cık cık cık diyorum çünkü.

Yılbaşı çok güzel bir şey, anlamı yok ama olsun bana çok şey öğretti. Herkes öyle sandığım ki saf bir hayat yaşamıyormuş meğersem...

Yılbaşında ne gereği varsa çıkayım dedim, eğlenicez ya yılda bir sefer. Eğlenmek sadece diskoya gitmek sanki. Ama gençler çoğunlukla zorunluluktan gidiyor bu tip yerlere ben bunu anladım. Erkek arkadaşımla nereye gidebilirim mesela o saatte? Evimiz mi var ki bizim oturalım çerezimizle içeceğimizle eğlenelim..? Yok tabiki... Türkü bar daha sakin olur diye düşünenler olabilir içinizde ama orası da çok sakin hem herkes türkü sevmez ki...

Gidelim dedik nezih sayılan bir diskoya gitmezolaydım dedirten görüntüler vardı dışarda... Et yığını ortalık... Bu ne ya amanın dönsem mi ki diye düşünmeye başladım... İlk söylediğim " bak içerisi de böyleyse ben durmam ha!" idi..

O nasıl giyimdir öyle! Ya da giyinmemek! Üşümüyormusun anlamıyorum ben! Donuyorum atkımı nerden sarsam daha iyi ısınırım diye düşünürken ben, sen neden üstüne bir şey giymedin ki? İlla göstercem göstercem diyosan içerde soyunsaydın ne bileyim çok soğuuuk! Aklıma gelince bile dondum. Kızların yüz karaları dedim içimden bunlar. Bunlar olmasaydı keşke dedim. Dedim dedim dedim... Ama hep içimden...

Kapıda bekleyen 18 yaş altı ÇOCUKLARın arasından güç bela içeri girdik. Dön geri dön dön dön diyordu içimdeki ses... Ama yanımdaki bey ki en sevdiğim beydir kendisi, o da hoşnut değil durumdan ama dönsek nereye gidicez ki!

Güç bela besaş ekmeği kuyruğu gibi kuyruktan içeri girmeyi başardık... İçersi iğrenç tek kelimeyle... Ritmik bir müzik. cıstak cıstak gibi bir şey. Garson hemen yanımıza geldi, bizi mülayim görmüş olsagerek ki en kuytuköşe yeri verdi bize... Rahat ettik ama ne yalan söyleyeyim, çok teşekkür ederim kendisine. Ortada bir yerde olsak o bu çarpacak sürekli deli olurdum ben! Durmazdım ki işte o zaman çıkar giderdim. Sonuç itibariyle 10,9,8...3,2,1 oleeyy yaptık... 2 tane şey içtik, sözde sevindik, sıkıldık geldik...

Bir de bar kısmında yani oturduğumuz yerde tv vardı, national geographic açıktı onu da seyretmedim değil hani:) tekrar teşekkürler garson bey!

Çok sıkıldım ama dans pisti olmayan kısımda dans da ettim (yalan yok). Sıkılmam hafif geçmeye başlamıştı sanki kalktık. Yok kardeşim ben anladım bana göre değil...

Ben evde oturayım:)

Sizi kınamıyorum bile yazımı sakın bu şekilde algılamayın sevgili ( bu tip ) bayanlar!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 27
Toplam yorum
: 80
Toplam mesaj
: 50
Ort. okunma sayısı
: 647
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster