Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '07

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yıl yeni bir hayatla geliyor

Yeni yıl yeni bir hayatla geliyor
 

2007! Her yeni yıl umuttur, yeni bir hayatın başlangıcıdır. Yeni ve güzel hayaller, gerçeklesmeyi bekleyen düşler... Geçen yılın verdiği acıları unutma, yürekteki çiziklerin kabuk bağlama zamanıdır yeni yıllar... Ve yeni çiziklerin başlangıcıdır... Ne de olsa bu hayattır...

Herkesin bir hikayesi vardır ve herkesin hikayesi kendince en iyi ve ya en kötü yaşanmışlıklarla doludur. Şimdi ben de anlatsam benim hikayemi, hatırlamak istemediğim 2006 senesini... Yüreğimdeki küçük bir kıvılcım ateşinin koskoca bir yangına dönüştüğünü söylesem, hayatımdaki tüm güzel şeylerin birden kül olduğunu ama herşeye rağmen bu kıvılcımı, bu aşkı yaşamaya değer dediğimi ve en sonunda yani her şeyimi kaybettikten sonra aslında öyle bir kıvılcım olmadığını, yaşadığım ve doğru olduğuna inandığım o aşkın aslında, sadece koca bir yalan olduğunu söylesem benim hikayemi anlar mısın biraz da olsa?!

Ama bak her şeye rağmen sene bitti. Zaman yine laf dinlemedi. Kalbim kırıldı, ben paramparça... Dostluklar yitirdim, aslında aşk olmadığını öğrendim ve en kötüsü de kırılmaması gereken bir kalbi kırdım, dünyanın en güzel insanını. Bunların hepsi gerçek olmayan bir aşka inandığım içindi. Şimdi geç de olsa fırtına çıktı, yangın söndü yüreğimdeki. Ve biliyor musun sadece bir insan vardı yanımda, kalbini en çok kırdığım: anneciğim!

Derdin çoksa kaçmak istersin, uzaklaşmak her şeyden ama asla bilemezsin önemli olan kendinden uzaklaşmaktır çünkü insanın dertleri kendi içindedir. Bense başta bilemedim kaçtım geldim Brezilya'ya, ama biliyormusun yer değişikliği iyi geliyor. Başardım, yok ettim dertlerimi. Ama bu her şeyden uzakta olduğum için değildi, sakince düşündüğüm, doğruyu yanlışı ayırmayı öğrendiğim içindi.

Zamanı geri saramam. Aslında sarmak istiyormuyum bilmiyorum. Evet bana göre çok şey yitirdim, çok acı çektim ama her düşüşte ders aldım ve anladım hayat düşüşler olmadan öğrenilmiyor. Kalkmayı bilmek gerekiyor her defasında ve aynı çukura bir daha düşmemek! Bunu başarabildiğinde, işte o zaman yenilen değil kazanan sen oluyorsun...

Şimdi düşünüyorumda 2006 bana kaybettiğimden daha çok şey kazandırmış. Ama ne yalan söyleyeyim hatırlamak istemiyorum:) Ne mi kazandırmış! Artık küçük bir şeyden mutlu olabiliyorum, anı yakalayabiliyorum, en önemlisi de insanların mutlu olmasıyla mutlu olmayı öğrendim işte! Deneyim kazandım, bu da hangi yolu seçeceğimi, kiminle yoluma devam edeceğimi bilmemi sağladı.

Zor, acı, bol gözyaşıyla bitti bak koskoca sene... Yeni bir yıl başladı, benim için yepyeni bir hayat. Saat gece yarısını gösterdiğinde dileyecek pek birşey bulamadım; çünkü farkettimde her şeyim var. Her şeyi elde edebileceğim sevgim ve sevenim var! Eşsiz, benzersiz canım meleklerim var : ailem. Ve o kadar seviyoruzki önümüzdeki her zorluğu sevgimizle aşacağız biliyorum. Sadece diledimki bu mutluluk hiç bozulmasın. Daima yanımda olsunlar. Hımmm :) Bir de 2006 da aldığım şu kiloları verebilir miyim:) Biliyorsun her kadın zayıf olmak ister:)

Yeni yıl... İnsan sevenlerinden uzak o kadar da güzel kutlayamıyor ama yeni bir yıl işte nasıl kutlarsan kutla yine de güzel yine de yeni bir hayatın başlangıcı! Evet arkadaşlar yeni bir yıla daha merhaba.. Her şey gönlümüzce olsun!Mutlu, umutlu, sağlıklı ve sevenlerimizle birlikte geçireceğimiz güzel günlere...

 
Toplam blog
: 14
: 3770
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

Merhaba! Gülmeyi öğrendim hayata, çünkü hayattayım, yaşıyorum ve sevdiklerimle! Bundan daha değerli ..