Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir yudum sevgi

Bir yudum sevgi
 

yorgunkalemim


Bir küçücük yuva olsa
Bir yatak köşe başında...
Bir yudum sevgi olsa
Bir sıcak aşk, sınırsızca...
Bir lokma ekmek olsa
Bir kır sofrasında...
Bir damla huzur olsa
Bir bakışla birbirimizi anlasak,
Bir ateş dudaklarımızda…

Bir rüzgâr olsa bozkırlarda,
Bir harman olsa savrulsak...
Bir bulut gökyüzünde
Bir damla yağmur olsak,
Bir gökkuşağı, aşkın rengi olsa...

Bir yudum su olsak.
Bir nehir olsak aksak vadilere,
Bir kumsalı sarsak,
Bir bahar olsak, çiçekler açsak...
Bir dalda, iki yaprak olsak...

Bir bedende iki yürek olsak.
Bir rüya olsa hayat, uyanmasak...
Bir yudum sevgiyi bulsak,
Bir ömür aşkı yaşasak.
Bir yudum sevgi olsa…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..