Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Bırak beni, kendini bana bıraktığın gibi...

Bırak beni, kendini bana bıraktığın gibi...
 

 

Bırak beni, kendini bana bıraktığın gibi
Varsın günah giydirilsin sevişmelerimize
Vakitsiz göz koymalarımıza
Varsın sürgün edilsin çırılçıplak bedenlerimiz
Denizlere dökülsün nefesimiz, ıslak tenimiz
bırak beni, kendini bana bıraktığın gibi!..
 
Yok olmak var, göz kapaklarında bir şehrin
Sevişelim, bozulsun doğamız
Kıyamete beş kala yorulsun düşlerimiz
Bırak beni, kendimi sana bıraktığım gibi!..
 
Gece karanlığına yasla, yıprattığım bedenini
İrin dolu şarapla akıt kinini
Kan revan olsun zamanın kaçak mevsimi
Beni bul, 
Benim ol, 
Benimle doğ, 
Benim gibi sol
Bırak kendini, kendimi sana bıraktığım gibi!..
 
Toplam blog
: 21
: 523
Kayıt tarihi
: 23.06.08
 
 

Bir şairim belki eşi benzeri bulunmaz belki de ne dediğini bilmez! Sorgular, sualler eder. Kalemi..