Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
722
 

Biraz da gülelim…

Biraz da gülelim…
 

Ara sıra biraz gülümsemek, hatta kahkaha atmaya da ihtiyacımız vardır. Biraz gülmek, gülerken de düşünmek sanırım hepimize iyi gelir. Eğer yok ben gülmek istemiyorum diyorsanız hemen bu bloğu okumaktan vazgeçin.


CERRAH VE KURBAN

Beş cerrah konuşuyorlarmış, hangi hastaları ameliyat etmek daha kolaydır diye...

Birincisi demiş ki:" Muhasebecileri ameliyat etmek en iyisidir, çünkü içini açtığında her şey numaralandırılmıştır"

İkincisi demiş ki:" Yok canım, bence elektrikçileri tercih etmelisiniz, içindeki her şey renk kodu ile sınıflandırılmıştır"

Üçüncüsü demiş ki:" Hadi canım, bence kütüphaneciler en iyisidir, içlerindeki her şey alfabetik dizin içindedir"

Dördüncüsü: " İnşaat işçilerini denemelisiniz, parça artarsa yada iş uzar ve bir türlü bitmezse onlar seni anlayacaktır"

Beşincisi şöyle demiş: "Hepiniz yanılıyorsunuz, ameliyat edilecek en iyi hasta grubu politikacılardır. Çünkü yürekleri yoktur, beyinleri yoktur, testisleri yoktur, omurgası yoktur. Sadece iki organı oynar; ağzı ve kıçı. Onlar da değiştirilebilir türdendir.!!"

Demirel anlatmıştı.

Osmanlı döneminde yolsuzlukları ile ünlü Karakuşi adında bir kadı varmış.

Bir gün Karakuşi Kadı, bir fırının önünden geçerken burnuna güzel bir koku gelmiş.

Vitrinde güveç içinde nar gibi kızarmış sahibini bekleyen nefis bir ördek var...

Karakuşi Kadı, fırıncıya'Ben bunu aldım' demiş.

Kadıya itiraz edilir mi? Fırıncı hemen ördeği paket yapıp vermiş.

Az sonra ördeğin! Sahibi gelmiş: 'Hani bizim ördek?'

Fırıncı boynunu büküp 'Uçtu' deyince iş kavgaya dönüşmüş.

Kavga sırasında fırıncı, araya giren bir gayrimüslim müşterinin gözünü çıkarınca korkup kaçmaya başlamış... Gayrimüslim de peşinde kovalıyor...

Bir duvardan atlarken, bilmeden öteki taraftaki hamile bir kadının üstüne düşmüş.

Kadın, çocuğunu düşürdüğü için, kadının kocası da fırıncının peşine düşmüş.

Can havliyle kaçan fırıncının çarpıp devirdiği Yahudi bir vatandaş da kızıp peşlerine takılmış...

Sonunda duruma müdahale eden zaptiyeler hepsini yakalayarak Karakuşi Kadının karşısına çıkarmışlar.

Kadı sırayla sormuş... Ördeğin sahibi:

—Bu adam ördeğimi hiç etti, diye şikâyet etmiş.

Karakuşi Kadı, fırıncıya sormuş:

—Ne! yaptın bu adamın ördeğini?

Fırıncı:

—Uçtu,demiş.

Kadı, kara kaplı defterini açmış:

—Ördeğin karşısında tayyar yazılı. Tayyar 'Uçar' anlamına gelir. O halde ördeğin uçması suç değil, diyerek fırıncının beraatına karar vermiş.

Gözü çıkan gayrimüslim vatandaşa sormuş... Onun şikâyetine de kara kaplı defterden bir madde bulmuş:

—Her kim, gayrimüslimin iki gözünü çıkara, o müslimin tek gözü çıkarıla...

Davacı 'Ne olacak?' diye sorunca Karakuşi Kadı:

—Şimdi, fırıncı senin öbür gözünü de çıkaracak, biz de onun tek gözünü çıkaracağız.

Tabii gayrimüslim şikâyetinden hemen vazgeçmiş, fırıncı bu davadan da beraat etmiş.

Çocuğunu kaybeden kadının kocasına da Karakuşi Kadı, 'Tamam' demiş, 'Karını vereceksin, bu adam yerine yeni çocuk! Koyacak.'!

Böyle olunca adam da şikâyetini anında geri almış, fırıncı bu davadan da kurtulmuş.

Kadı dönmüş Yahudi'ye:

—Senin şikâyetinne?'

Yahudi ellerini açmış, 'Ne diyeyim kadı efendi' demiş, 'Adaletinle bin yaşa sen emi !'

Demirel bu fıkrayı anlattıktan sonra kendisini dinleyen topluluğa dönerek, kıssadan hisse:


Ananı "öpen" kadı ise, kime şikâyet edeceksin?..

Bugün ülkedeki durum bu! Anladın mı?

SALAK DEĞİLİM!

Arabanın lastiği tam akıl hastanesinin önünde patlar.

Adam arabayı kenara zor yanaştırır.

Sonraki işlem malum...

Kriko, stepne, bijon anahtarı ve tekeri söker.

Ama söktüğü 4 adet bijon, yuvarlanıp yağmur mazgalına düşer.

Mazgal açılır gibi değil,

Bijonlar görünmüyor bile.

Adam bir sağına bakar, bir soluna bakar, çaresiz kaldırıma çöker.

Olayı en başından beri akıl hastanesinin demir parmaklıklı penceresinden izleyen bir deli, seslenir;

— Ulasalaaak! Sen ne yapıyorsun orda öyle?

— Sormabirader, lastik patladı ve değiştirirken bijonları mazgala düşürdüm.

— Düşündüğünşeye bak! Diğer lastiklerden birer tane bijon çıkar. Hepsi 3 bijonlu olsun. Seni, 1 lastikçiye kadar idare eder.

Adam hemen denileni yapar.

Ve akıl hastanesindeki deliye seslenir

— Seninne işin var tımarhanede?

Cevap müthiştir....

- Biz burada delilikten yatıyoruz kardeşim, salaklıktan değil...!

İzmir 2011-10-08

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhaba Osman Bey.Kaleminize sağlık. Gerçekten iyi geldi. Selamlar...

Mesut KARİP 
 13.10.2011 16:59
Cevap :
Merhaba Mesut bey, Ben teşekkür ederim. Saygı ve selamlar...  14.10.2011 11:43
 

Hava soğuk, gaza zam geldi, şimdiden yakılmaz kombi.. Elektrik ise ateş pahası oldu, mecburen dona dona çöreklenmişiz Bilgisayar'ın başına.. Bu yazı içimizi ısıttı demesek sana haksızlık ederiz sevgili hocam.. Sağ ol.. Saygılar..

cevodem1957 
 09.10.2011 16:37
Cevap :
Merhaba, Aynen dostum. Bereket bizim buralar daha soğumadı. Saygı ve selamlar...  09.10.2011 19:15
 

Osman bey, gülmeyi, gülümsemeyi ve gülümsetmeyi her zaman çok severim. Bir solukta okudum, çok çok güzeldiler...Selam ve saygılarla...

Yurdagül Alkan 
 08.10.2011 21:01
Cevap :
Merhaba, Allah, ne sizin ne sevdiklerinizin yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin. "Sevdiklerinizin" terimini yaratılmışı yaradandan ötürü sevdiğinizi bildiğim için bilinçli kullandım. Saygı ve selamlar...  09.10.2011 19:17
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1508
Toplam yorum
: 5843
Toplam mesaj
: 265
Ort. okunma sayısı
: 1655
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster