Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Biraz dinlence

Eskiden sazan derlerdi bana araştırdım buldum:

Gönderdiğim papağanı beğendin mi? Doğrusu beğenmedim. Ya papağan karttı ya da iyi pişiremedim.

Figaronun düğününe gidemedim; üzülme evine gidersin

Bir tavernada yemek yerken müzisyen sorar; benden bir parça ister misiniz?Bu ne terbiyesizlik .Benim kocam var seni parçalar..

Mozart'ı seviyor musunuz?Biz sadece arkadaşız..

Lütfen tuzluğu verir misiniz ? beni garson mu sandınız?Hayır adam sandım…

ZİHİN CİMNASTİĞİ;

Yediklerimi yakmak için hareket ediyorum, spor yapıyorum ama bu arada çalıştırmak istemediğim bazı organlarımı biraz hareket ettirsem dedim. Bu arada bilmece bulmaca derken bir yazı ilişti gözüme paylaşayım dedim. Bunu hacker lar her ne kadar daha iyi bilirse de hesap makinenizi alın:

7 haneli ev telefonunuzun ilk üç no sunu yazın (alan kodu değil)

Bunu 80 ile çarpın ve bir ekleyin ve 250 ile çarpın

Sonuca ev telefonunuzun son dört rakamından oluşan sayıyı ekleyin bu sayıyı tekrar ekleyin.Bundan 250 çıkarın

Sonucu ikiye bölün... Bana kızmayın telefon numaranızı mı gördünüz?

 
Toplam blog
: 165
: 856
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

Edebiyet fakültesi  mezunuyum. Öğrenmenin yaşı yoktur diyerek çeşitli kurslardan da el sanatları ..