Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Birbirleri için yaratılmışlar

Birbirleri için yaratılmışlar
 

- Sevgilim (tereddütlü... konuşmak istemiyor ama zorunda hissediyor)
+Efendim (bu da tereddütlü. rahatsız edici bir şey konuşulacak)

-Menemle evlenirsen? (şaka yapıyor, komik olduğunu düşünüyor)
+ Ne?

-Menemle evlenirsen? (diz çöktü, yüzüğün kutusunu açtı. hayatının aşkına bir ömürü birlikte geçirmeyi teklif etmiyor da, coğrafya dönem ödevini teslim ediyor)
+Hayır! (sanki beğenmediği bir yemeği geri çeviriyor)

-oley beeeee (gol olmuş gibi sevindi)
+Hehehe hee.

- Biran kabul edeceksin diye çok korkmuştum (harbiden de çok rahatladı şimdi)
+Ben de hiç evlenme teklif etmeyeceksin diye çok korkmuştum... (ne alaka ki şimdi? )

-E madem kabul etmeyecektin neden teklif etmeyeceğim diye korktun ki?
+Teklifi almak istemek başka bir şey, evlenmeyi istemek başka...

-haaaa
+yaaaa

-neyse bu faslı da atlattığımıza göre...
+bir şeyler yapsak ama ne?

-benim karnım acıktı yaa..
+bir şeyler yapsak ama ne...

-İnegöl köftesi yemeğe gidelim mi?
+Kutlamaya mı?

-heeee
+ Daha geçen hafta gittik oraya

- O zaman adapazarı ıslama köfte
+illa köfte diyorsun yani

-köfteciyim ezelden...
+iyi bari gidelim... yüzüğü geri alır değil mi kuyumcu?

-sahte zaten ya...

K.

başka bir versiyonu için http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=108153
 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..