Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '19

 
Kategori
Felsefe
 

Biriktirilen Şeyler Hayat

Valla pek bir şey de biriktirdiğimiz yok yani, hayat kumbara değil ki üç beş atasın içine, yaşıyoruz işte.

“Hayat biriktirilmez” diyen de benim…

Yine de bir şeyler kalıyor galiba. Arkaya bakmayı sevmem bu nedenle geride neler oldu/oluyor bilmem ama galiba ben hayatı biriktirmesem de birikiyor.

Her şey değil tabi… Dudaklarında tadı ruhunda anısı…

Ve hayat dediğimiz şey bu galiba… Tüketilen değil biriktirilen…

Biz biriktirmeyiz hayat biriktirir… Biriken biriktirilen şeyler de çok değil hayat bu mu, diyebilirsiniz; biraz yaşayana yaşadıklarına bağlı, herkesin hayatı roman değil. Yine de işte elde kalan neyse hayat bu.

Her şeyi tüketiriz, tükettiklerimiz hayat değil, biriktirdiklerimiz… Valla ben hayatı yenilen bir şey sanıyordum ve yedim; sonra da kalkıp yaşadım mı dedim. Tabii ki dersin mavi gülüşlü dalgalara bir öpücük mü bıraktın hercai seni!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..