Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Biz Bunu Hak Etmedik!....

Biz Bunu Hak Etmedik!....
 

Bursaspor- Diyarbakırspor maçı


 

 

Yazımın başlığından da anlaşılacağı gibi,  

Biz bunu hak etmedik. 

Bizler yani Güneydoğu’lular hakareti hiç hak etmedik. 

Aşağılanmayı ise hiç ama hiç kaketmedik. 

Bizlerinde bir gruru ve şerefi var. 

Her şey olabiliriz ama, terörist değiliz. 

Vatanını ve milletini seven insanlarız. 

Ben bir Güneydoğu’luyum ve Adıyaman ‘da yaşıyorum. 

Adıyaman ‘da ve Güneydoğu ‘da yaşamaktan da mutluyum. 

Benim kökenim Kürt. 

Milliyetim ise Türk.  

Her zaman Türk olmaktan da gurur duyuyorum. 

İyi ki de Türk ‘üm. 

Bu neden ile Güneydoğu ‘lulara yapılan haksız hakaretlerin de karşısındayım. 

Geçtiğimiz hafta sonu Bursa ‘da bir futbol maçı oynandı. 

Türkiye Süper liginde Bursaspor ve Diyarbakırspor futbol karşılaşması oynandı. 

Oynanmaz olaydı emi. 

Maç sırasında ve sonrasında Bursasporlu taraftarlar PKK dışarı diye slogan attılar. 

Sahaya bakınca hiç PKK ‘lı terörist göremedim. 

Sahada futbol oynamaya çalışan 11 Diyarbakırsporlu futbolcu  

Top oynamaya çalışıyordu. 

Dedim ya sadece futbol oynamaya çalışıyorlardı. 

Onların işi futbol oynamak. 

Hepside birbirinden değerli futbolcular. 

Kaldı ki içlerinde Türk veya Kürt olmayan futbolcularda vardı. 

Sizce onlar PKK’ lı mıydı. 

Asla ve asla değillerdi. 

Onlar belki Bursa ‘lı, belki de İstanbul ‘lu idi. 

Ama onlar terörist değildi. 

Olamazlarda. 

Hükümetin son Demokratik açılımlarının hız kazandığı bu dönemde,  

Böyle provokasyonlar hiç hoş olmadı. 

Spor ahlakına ise hiç yakışmadı. 

Bizler nasıl ki ekmek paramız için uğraş veriyorsak,  

Futbolcularda ekmeklerinin peşi sıra Diyarbakır ‘a geldiler,  

Ekmeklerinin kavgasını yapmaya çalışıyorlar. 

Tabii ki Bursalı bazı taraftarlar ve onların benzeri bazı provokatörler 

İzin verirlerse. 

Şu gerçek unutulmamalıdır ki; 

Güneydoğu ‘da yaşayan her insan Pkklı değildir. 

Bölgemizin adı bu neden ile kötüye çıkmıştır. 

İmajımız zedelenmiştir. 

Bizlerde bu bölgenin insanları olarak,  

Her Türk erkeği gibi seve seve askerlik görevimizi yapıyoruz. 

Bizlerde ya şehit, ya gazi olmak için Güneydoğu ‘da askerlik yapıyoruz. 

Bizlerde sizin gibi PKK ile mücadele ediyoruz. 

İçimizde barındırmamaya da özen gösteriyoruz. 

Ne olur bizleri hor görmeyin. 

Yaptığınız ne insanlığa,  

Nede spor ahlakına uyar. 

Bizlerde bu ülkenin vatandaşı olmaktan sizler gibi gurur duyuyoruz. 

Şanlı bayrağımızın ve altında yaşamaktan da çok mutluyuz. 

Bizler bu hakaretlerinizi hak etmedik. 

Kötü söz sahibinindir diyerek sizleri Allah-a havale ediyorum. 

Mevla’m neylerse güzel eyler. 

Unutmayalım spor dostluk ve kardeşliktir
 

hidayetozdemir_0266@hotmail.com  

 

 

 

 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..