Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '09

 
Kategori
Siyaset
 

Biz Türkler şehit vermediğimiz gün; vatan toprağı işgal edilmiştir

Biz Türkler şehit vermediğimiz gün; vatan toprağı işgal edilmiştir
 

Şehit


BENİM SAHİP OLDUĞUM BU KADAR GÜZELLİKLERE KARŞI, DÜNYA BENİM ÜLKEME GÖZ DİKMİŞKEN EĞER; BENİM ÜLKEM ŞEHİT VERMEZ İSE BEN, BİR TEK ŞEYİ DÜŞÜNÜRÜM.! ARTIK TESLİM OLDUĞUMUZDUR. PES ETTİĞİMİZDİR! İŞGAL ALTINDA OLDUĞUMUZDUR.

“Analar ağlamasın” çalışmaları sürerken; bilinmesi gereken bir nokta var ki… Aklı başında herkes biraz düşündüğünde bana hak vereceklerdir. Bu konu öyle bir konudur ki; ordu, siyasetçiler ve diğer devlet yetkilileri tarafından etik gereği dile getirilemeyecek bir konudur.

Bu konu basına yansıyabilecek bir cinsten de değildir. Elimden geldiğince kendi mantığımda bu konuyu analiz etmeye çalışacağım. Türkler; öyle bir haritaya ve öyle zenginliklerle dolu topraklara sahipler ki: yeraltı zenginlikleri, Avrupa ve Asya’nın tam ortasında, Ortadoğu ile Avrupa arasında adeta bir köprü. Yok yok bir SIRAT KÖPRÜSÜ.

Düşünün ki bir ülke olsun,

-Dünyadaki bor rezervinin %72’ini bünyesinde barındırsın. (Borun kullanıldığı alanları saymama gerek yok diye düşünüyorum) Bunun yanı sıra Uranyum ve Toryum gibi zenginliklere sahip. Daha yetmediyse altın rezervleri, petrol rezervlerince zengin ve verimli topraklara sahip olsun.

-Dünyanın Uluslararası ticareti gereği Geçiş güzergahı olsun. Bir Çanakkale Boğazı, Bir İstanbul Boğazına sahip olsun.

-Dünya Ülkeleri tarafından Resmi olmasa da Milli gelir sayılan Uyuşturucu ticaretinin geçiş noktası

-Hoşgörü Dini olan İslam’ın en iyi yaşandığı bir Milletin yurdu

-Coğrafik şartlar dolayısı ile 4 mevsimin bir arada yaşandığı yer

-Kültür yapısı ile dünyanın imrenerek baktığı bir yer

-Sahibi olan Türk Milleti önemli bir tarihe sahip

-Turizm açısından Dünyayı kendine çeken güzelliklere sahip

-BİR ÜLKE OLSUN Kİ; BU ÜLKEYE DÜNYAYA HÜKMETMİŞ OSMANLI TORUNLARI SAHİP OLSUN.

Bunlara sahip bir ülke var ise bildiğiniz; Bu topraklarda yaşayan her birey bilsin ki; Bu kadar zenginliklere ve güzelliklere sahip bir ülke her zaman SAVUNMA PİSİKOLOJİSİNDE olacaktır. Ve herkes bilsin ki Bu ülkede terör, hırsızlık, cinayet, tecavüz…vs bunların hiçbiri olmasa dahi bilsinler ki her geçen gün Şehit vereceğiz. TÜRK MİLLETİ ŞEHİT VERMEKTEN BIKMAZ. Dünyanın gözü bu topraklar üzerindeyken, her şey güzel olsa dahi bu toprakları savunmaktan hiçbir zaman bıkmayacağız. Bu topraklar uğruna şehit olmaktan hiçbir zaman gocunmayacağız. Dünyadaki dengeler gereği pisi pisine şehit oluyoruz düşüncesine kapılanlar olsa da, ellerimize bomba verip, eğitim zahiyatı denilse ve hatta şehit ünvanı verilmese dahi ben bu topraklar uğruna can vermiş olurum.

Yanlış yapanlar, yanlış uygulama içersinde olanlar elbet bir gün cezasını çeker. Hangi kurum olursa olsun o kurumun içerisinde olmaktan çekinen iyilere sesleniyorum. İyi olduğumuzu düşünüyorsak. Kötülerin arasında yer almaktan vazgeçmeyelim, yeri geldiğinde hayatımız pahasına baş kaldırmaktan çekinmeyecek bir tarihe sahibiz. Çünkü iyiler çekimser kalırsa meydan kötülere kalır. Benim ülkemde iktidar ihanet içinde olsa, hain pusularla askerim şehit olsa dahi, ülkemi yönetenlerin eliyle ya da yanlış yönetimleri gereği şehit olsam da ben bilirim ki bu ülkede verilen her şehit vatan toprağını savunma amacı ile hakkın rahmetine kavuşmuştur. Bu nedenledir ki; Hiç kimse bana anaların gözyaşını dindirmek için oramızı buramızı açıyoruz demesin. Benim vatanım olmazsa anam daha çok ağlar. Varsın böyle ağlasın varsın gururlanarak ağlasın.

BENİM SAHİP OLDUĞUM BU KADAR GÜZELLİKLERE KARŞI, DÜNYA GÖZÜNÜ BENİM ÜLKEME GÖZ DİKMİŞKEN EĞER; BENİM ÜLKEM ŞEHİT VERMEZ İSE BEN BİR TEK ŞEYİ DÜŞÜNÜRÜM. !ARTIK TESLİM OLDUĞUMUZDUR. PES ETTİĞİMİZDİR! İŞGAL ALTINDA OLDUĞUMUZDUR. 

 
Toplam blog
: 7
: 577
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde doğdum. İlk, orta ve lise eğitimimi Kırıkhan'da tamamlayıp üniversite..