Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Müzik
 

Bizim en büyük hadisemiz Hadise'dir!

Bizim en büyük hadisemiz Hadise'dir!
 

Resim: www.milliyet.com.tr


Yeni yılda dinlediğim ilk şarkı Hadise'nin şarkısı oldu. Yeni yıla TRT ekranlarında giren herkes de aynı şekilde ilk bu şarkıyı dinledi. Bir destan gibi dilden dile dolaşan şarkıyı ve Hadise'nin o geceki performansını çok beğendim. Ama bu sadece işin görünen kısmıymış. Asıl Hadise Eurovision gecesi çıkacakmış...

Şarkının kopyalanma ihtimaline karşı şarkının bitmiş hali bizlere sunulmamış. Kareografi ve şarkı daha da güzel olacakmış. "Bundan güzeli olur mu?" diye düşünmeden edemiyorum. Çünkü herşey müthişti. Anlaşılan, bu coşku artarak devam edecek. Yeni yılda ağızlar "Düm Tek Tek" diyecek, kalpler de "Düm Tek Tek" diye atacak.

Eurovision şarkımız ve Hadise övgü de aldı, eleştiri de... Ama alınan övgüler, yapılan eleştirilerden bir hayli fazla. "Müzik insanlarından bu kadar övgü alan bir şarkı kesinlikle başarılıdır" diye düşünüyorum.

Dinleyicilerin, yani halkın beğenisi çok çok fazla. Şimdiden Eurovision şarkımız ve o geceki performans dinlenme ve izlenme rekorları, Hadise'nin desteklendiği sanal gruplar ve internet siteleri tıklanma rekorları, Eurovision ve Hadise hakkında yazılan çizilenler okunma rekorları kırıyor.

Ben bu şarkıyı beğendim. Hem de çok... Eurovision şarkımızın İngilizce olmasını, şarkının sözlerini ve müziğini eleştirenler var. Hadise'nin dansını ve O'nu yabancı şarkıcılara benzetenler var. Her görüşe saygılıyım. Hatta ben de eleştirebilirim. Hatta ben de Hadise'yi Shakira'ya ve Beyonce'a benzetmiş olabilirim. Ne yani fena mı; dünya starı gibi olmuş işte.

Her nasıl olursa olsun O Hadise. Bizim Hadise'miz. Çünkü O bizi temsil ediyor. O, ülkemiz için şarkı söyleyecek ve inşallah 1. olarak önümüzdeki yıl Eurovision'u ülkemize getirecek.

Bizim en büyük hadisemiz Hadise'dir,
2010'da Eurovision'un adresi Türkiye'dir.

Şansımız bol olsun.

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..