Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '07

 
Kategori
Blog
 

Blog 35, yolun yarısı eder

Blog 35, yolun yarısı eder
 

Cahit Sıtkının sözünü çaldım biliyorum. İsterseniz bir hatırlayalım Cahit Sıtkının o şiirini.

Yaş otuz beş yolun yarısı eder. / Dante gibi ortasındayız ömrün./ Delikanlı çağımızdaki cevher, / Yalvarmak, yakarmak nafile bugün, / Gözünün yaşına bakmadan gider./ Şakaklarıma kar mı yağdı, ne var / Benim mi Allah'ım bu çizgili yüz/ Ya gözler altındaki mor halkalar / Neden öyle düşman görünürsünüz, / Yıllar yılı dost bildiğim aynalar/ Zamanla nasıl değişiyor insan! / Hangi resmime baksam ben değilim. / Nerde o günler, o şevk, o heyecan/ Bu güler yüzlü adam ben değilim; / Yalandır kaygısız olduğum yalan. / Hayal meyal şeylerden ilk aşkımız; / Hatırası bile yabancı gelir./ Hayata beraber başladığımız / Dostlarla da yollar ayrıldı bir bir, / Gittikçe artıyor yalnızlığımız./ Gökyüzünün başka rengi de varmış! / Geç farkettim taşın sert olduğunu. / Su insanı boğar, ateş yakarmış!/ Her doğan günün bir dert olduğunu, / İnsan bu yaşa gelince anlarmış. / Ayva sarı nar kırmızı sonbahar! / Her yıl biraz daha benimsediğim. / Ne dönüp duruyor havada kuşlar / Nerden çıktı bu cenaze Ölen kim/ Bu kaçıncı bahçe gördüm tarumar. / Neylersin ölüm herkesin başında, / Uyudun uyanamadın olacak. / Kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında / Bir namazlık saltanatın olacak, / Taht misali o musalla taşında.

Eveet. Açılışımızı bugünkü blogumun konuğu olan Cahit Sıtkı'nın "Otuz Beş Yaş" şiiriyle yaptık. Başlığımı "Blog 35 Yolun Yarısı Eder" koymamın sebebi şu anda sizlerle 35. yazımı yani 35. blogumu paylaşmamdan geliyor. Geçenlerde blog sayfama şöyle bir baktım. Toplam 34 yazım olduğunu gördüm. Acaba 35. yazımı hangi konu üzerinde yazayım diye düşündüm birden aklıma Cahit Sıtkı'nın bu şiiri geldi. Ve bende yazma ihtiyacı duydum.

Ben şu soruların cevaplarını merak ediyorum. Acaba blog sayesinde sesimi tamamıyla dünyaya duyurabildim mi? Eğer duyurabildiysem ne mutlu bana! Eh ben müsadenizi isteyeyim. Bu yazım biraz kısa oldu ama ne yapayım. Daha yaş 13 yolun çeyreğindeyiz.

35 YAŞINDA GÖRÜŞÜRÜZ...

SEVGİLERİMLE....

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..