Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Blog blançosu!...

Blog blançosu!...
 

Bu da plaketim..


Geçtiğimiz günlerde MHP lideri Sayın Bahçeli'nin "matematiksel siyaset" hesabı gündeme düşmüştü.

MHP lideri tarih ve rakamlardan hareket ederek "mucizevi" bir sonuca varıyordu.

Bahçeli'nin Siyasi Matematik diyebileceğimiz hesaplaması şöyleydi:

Birinci adım:
MHP kuruluş tarihi 9 şubat 1969.
2009’da 40. yılı kutlanacak.
9. Büyük kurultay yapılacak.

Yani...
Devlet Bahçeliye göre bunların anlamı ve denklemin çözümü:
9 ışık, 3 dalga 9 ile iktidara yürüyor.

İkinci adım.
Kuruluş yıldönümü; 09.02.2009
Sıfırları sil; 9.2.29
9+2= 11
29+11= 40

Yani...
Devlet Bahçeliye göre bunların anlamı ve denklemin çözümü:
40. yıl sayıların toplamı 40 ise MHP bu yıl İktidar.

Görüldüğü gibi, 9 sayısının mucizevi hesaplamalarından bir sonuca varıyordu Sayın Bahçeli: MHP bu yıl iktidar!..

Bu türden bir "hurufiyatçılık" bir siyasi parti liderine yakıştırılmadı. Bu hesabı komik bulanlar bile oldu..

Ama ben komik bulmuyorum..Dahası Sayın Bahçeli'den aldığım ilhamla bir hesapçılık da ben yapayım, dedim..


Bugün, 19.01.2009 (Demirbank iyi günler diler, diyeceğim ama ortada Demirbank kalmadı..)

Sayıların toplamı: 31..Buna 9 ekliyoruz: 40

Bu tarih benim MB'deki birinci sene-i devriyem oluyor..

Doğum tarihim: 9.9.1957( üç tane 9 var)

Sayıların toplamı: 40


Sayfamın ziyaretçi sayısı: 3618 Erkek; 1957 Kadın..

Rakamların toplamı: 40

Ayrıcı Erkek ziyaretçi sayısının ilk ve ikinci iki rakamları toplamı: 9 ediyor.(Ben de bir Erkek olduğuma göre bu sayıyı dikkate almam gerekiyor)

Bugüne kadar yazdığım blog sayısı: 412..Sayıların toplamı:7

Sildiğim blog sayısı: 2

Toplam: 9

Ayrıca 27 devlet hizmetinde bulundum; rakamların toplamı yine: 9


Şimdi bu 9 rakamı ve 40 sayısının bir hikmeti olacak elbette..

Ama ne olabilir:

1- Siyasetçi olsaydım, Sayın Bahçeli'nin dediği gibi bu yıl iktidardım; ama değilim...
2-Çalışıyor olsaydım, kesin terfi edecek Müdür olacaktım; ama emekli oldum..
3-Ticaret ehli olsaydım, bu yıl -krize rağmen- köşeyi dönecektim; ama köşe kim biz kim..
4-Bekar olsaydım, kesin bu yıl evlenecektim; ama 27(sayıların toplamı 9)yıl önce yakayı kaptırmışım..

O zaman bu "rakamsal mucize" den nasıl bir hayırlı sonuç beklemeliyim..

Düşünüyorum..düşünüyorum ama bulamıyorum..

Bir şey aklıma geliyor gerçi..Söylesem mi acep;

Diyorum ki, yıksa ben bu yıl MB'de "Güvenilir yazar" mı oluyorum!!!...

MHP iktidar oluyorsa, bu niye olmasın..:))


Bu vesileyle, bir yıl boyunca, beni okuyan, yorum yazma zahmetinde bulunan bütün dostlara, MB yönetimi ve özellikle (uzun uzun düşündükten sonra da olsa) yazılarımı yayına alan Editörlere sonsuz teşekkürler ediyorum..

Allah ömür verirse, yeni yıl dönümlerinde de beraber olmak istiyorum..


İşte bir yıllık blog blançosu!...

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..