Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Blog'da darbe olacak

Blog'da darbe olacak
 

Önceden uyarıyor ve resmen fiştekliyorum. Bilirsiniz, istihbaratım kuvvetlidir. İki aydır peşindeyim bu işin. Darbe peşinde koşan onlarca grup var bizim çarşıda. Benim bildiklerim bunlar ama bilmediklerim de var tabii…

Bu grupların isimlerini fiştekler misiniz?

Ne demek? Lafı mı olur? Hepsi de bilinen isimler zaten…

Molla grubu: Başlarında Pirmete Bey var! Bütün toplantılara katıldı ve komitesini hazırladı. Sağ kolu Akdenizli. Osmaniyeli kızlarla koltuk temasında. Geniş bir grubu var.”Ditçem, diderim, dittim” dediğine kulak asmayın siz. Niyeti dikkat çekmemek!

Amacı ne?

Ne olacak? Editörleri devre dışı bırakarak idareye el koyacak! Aydanımı sürgüne gönderecek. Culduz’u bir kaşık suda boğup, Balıkçı Talip’i idam edecek! Çarşının şairlerine soykırımı uygulayacak. Eymir’i başkent ilan edip saltanatını kuracak!(Bakınız lütfen son yazısına ve gelen yorumlara)

Başka?

Çok var tabii…”Celalistler”, “Fatmanımcılar”, “Aydanımcılar”, “İnönücüler”, “Paylaşımcılar”, “Vapurcular”, “Mumcular”, “9 Eylülcüler”, “Beni niye okumuyonuzcular”, “Reikiciler”, “Sarmancılar”, “Karabaşçılar”, “Cemilistler”, “Cellekçiler”, “Kafiyesizler”…

Hepsini anladık da “Cemilist” ne oluyor?

Valla ne siz soruuun, ne de ben söyleyeyim. Ben sadece bana ulaşan istihbaratları aktarıyorum. İsimleri tahlil etmek benim görevim değil.

Ortak amaçları?

Ne olacak? Editörleri devre dışı bırakarak idareye el koyacaklar. Culduz’u da tasfiye edip bir kaşık suda boğacaklar!

Ellerine ne geçecek ki?

Ne mi geçecek? Ayol sizin dünyadan haberiniz yok! Millet mangır peşinde. “Yetti gari, biz Hilali Ahmer yararına yazmayız “ deyip duruyorlar.

E hani paylaşıyorlardı?

O laf kinaye işte…”Paylaşalım, paylaştıkça çoğalırız” demek idareye taş! “Aldığınız reklâm gelirlerinden bizi de görün” demek!

E peki Culduz’la alıp veremedikleri ne?

Bu çarşının yegâne profesyonel yazarıdır Culduz… Yazı başına aldığı 50 Avro (Vergisiz) gözlere batıyor. Servet düşmanı bunlar! Ayda topu topu 6 yazı yazıyoruz zaten. Aldığımız para kiramızı bile karşılamıyor.

Bu durumda Culduz ne yapar?

Ne yapacak? Bundan sonrası idareye kalmış bir şey! Ben vatandaşlık görevimi yaparak bir güzel fiştekledim! Bu arada “derin blog” girişimlerinde bulunan ve birkaç isim ve rumuz altında “darbe” zemini hazırlayan arkadaşların isimlerini de idareye bildirdim.

Bundan sonra neler olur?

Ben şahsen geniş çaplı tutuklamalar bekliyorum. Birçok dükkânın kepengi inebilir. Dokunulmazlıklar (Güvenilir üye şeyi) kaldırılabilir. Culduz’a ödül olarak zam gelebilir.

Teşekkürler Sayın Culduz.

Ben teşekkür ederim efendim. Bişicikler demem, tez günde, tez saatte melekler yüreğinizden öper inşallahım!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..