Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Blog’umla Geldim, İstanbul’dan Blog'suz Dönüyorum!

Blog’umla Geldim, İstanbul’dan  Blog'suz Dönüyorum!
 

Çoktandır İstanbul’dayım.

Yarın Sabiha Gökçen Havaalanı’ndan havalanınca, İstanbul tatili bitecek. Havadan Adana’ya inecek, karadan Mersin’e varacağım.

Varmasına varacağım da, Milliyet Blog’u İstanbul’da yitirmiş olarak. Çünkü benim Blog’um “estetik ameliyat” olmuş, doğrusu, pek tanıyamadım. Neyi nerede bulacağımı bilemiyorum. Gözüm bir sağa bir sola kayıyor. Gören, bir şeyler aradığımı, yüzümden, bulamadığımı anlayacaktır. Oysa, “deneme yayını” üzerine yazan kimi Blogdaşlar, bu yeni “yüz”ü beğendiklerini, kullanım kolaylığı sağladığını yazmışlardı.

“Eski”si kullanımdan kalkınca, “yeni”si sarmadı beni. Belki de, nasıl kullanılacağını, yararlanılacağını bilmediğimden...

*****

Sizi bilmem ya, ben eski Blog’a ısınmıştım. Bilesiniz ki, bu sevginin kökeninde “alışkanlık” yatıyor/du. Alıştığımdan olsa gerek, aradığımı aradığım yerde buluyordum.

Alışmak!

Hem iyi, hem kötü!

Benim için “iyi”si gitti sayılır; eski gelirse, getirilirse, o da geri gelecek, biliyorum.

*****

İstanbul’a iki ay önce, Blog’umla geldim, dönüşüm Blog’suz olacak!

Eski Blog, o eskimeyen yüzüyle bir gün dönüp ardımdan gelir mi?

Umudumu koruyarak, değerli Vakayinüvis’e katılıyorum:

“Çok istiyorsanız bu hâli de kalsın ama bize eski MB'yi kullanma tercihi verin lütfen.”

TURGUT ÇELİK/ Mersin (Geçici olarak İstanbul)

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..