Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Blog yazımı (ç)alarak, altına imzasını atan ve kitabında yayınlayan yaşam koçu kim ?

Blog yazımı (ç)alarak, altına imzasını atan  ve kitabında yayınlayan yaşam koçu kim ?
 

 

Bloklarımı takip edenler bilirler, kitap okumayı ne kadar sevdiğimi ve kitapların benim "hayatımın anlamı"olduğunu.

Hafta sonu elimdeki kitap bitti ve dün yeni bir kitap almak üzere kitapçıya gittim.

Aklımda bir kitap yoktu ve fazla düşünmeden bir yaşam koçu hanımefendinin yeni yazmış olduğu kitabı satın aldım.

Adını ilk kez duymuş olduğum bu hanımefendinin kitabını gece bayağ okudum. Hep bildiğimiz şeylerdi, ama yine de sıkılmadım, bilgilerimi tazeledim.

Sonra internetten bu hanımefendinin sitesine girerek yazılarını okumak istedim. İlk yazıyı okumamla beraber suratıma kocaman bir  tokat çarptı adeta.

Bu yazıyı ben bir yerden tanıyodum...

Evet evet hem de çok iyi tanıyorum.

Çünkü bu benim yazımdı !!!

Emin olmak için hemen bloğuma girdim. Yazımı Ekim 2010 tarihinde kaleme almışım, yaşam koçu hanımefendi Kasım 2010'da yazımı kendi sitesine koyarak, altına da kendi imzasını atmış !

Önce fazlasıyla kızdığımı itiraf etmeliyim.

Sonra sakinleştim, kendime geldim ve düşündüm.

Evrensel yasalar gereği, sorumluluğun bir kısmını da üzerime almalıydım !

Çünkü başımıza gelen herşeyi yaratan bizleriz.

Olaya böyle bakınca insan suçu tamamen karşısındakine atamıyor.

Şimdi bu nasıl olmuş diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Ben nasıl düşünmüşüm ve ne hissetmişim ki, böylesi bir olayı hayatıma çekmişim, sorumuz bu?

Şöyle efendim, demek ki ben de bazen yazı yazarken, birilerinin yazılarından "esinlenmiş" -farkında olmayarak-  ve böyle bir enerji oluşturmuş olabilirim.

Veya yazılarımın izinsiz olarak kullanılmasından ve o insanın yazımın altına imzasını atmasından "korkmuş veya endişelenmiş" olabilirim.

Gereken enerji temizliğine hemen, şimdi başlıyorum ki, başıma tekrar gelmesin böylesi tatsız bir olay diye.

Bu yaşam koçu hanımefendi kim mi ?

Kitabı okuyup tanıtımını yaptığım zaman anlayacağınızı tahmin ediyorum.

Bu arada yarın bilinçaltı uzmanı Seda Diker'in son kitabını tanıtacağım, aman sakın yanlış anlaşılmasın. Bu kişi kesinlikle Seda Diker değil !!!

Seda Diker'in son kitabı olan "Aslında Giden Erkek Yoktur"un tanıtımdan bir sonraki tanıttığım kitap ! :)

Bu kadar ipucu yeter sanırım.

Bu hanımefendi bana aynalık yaptı, ben de ona...

Kendisinin de bir an önce bunun farkında olup, yaydığı enerjiyi hemen değiştirmesi gerekiyor.

Aynalıklarınız, farkındalıklarınız ve sevgi enerjileriniz bol olsun.

Okuyan, okumayan herkese güzel bir gün diliyorum.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..