Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Blogcu buluşması şartları

Blogcu buluşması şartları
 

Kaç gündür Ali Gülcü ile birbirimizi yiyoruz.

(Yanlış biliyorsam lütfen düzeltin) Akdenizli’nin öncülüğünü yaptığı Ankara buluşması temel sorunumuz haline geldi.
“Kendini ayarla, Reyhan’dan (Ali Gülcü’nün biricik karısıdır) izin için şimdiden ev temizliği, çamaşır, bulaşık ve ütü işlerini programla, sonra çok zorlanabilirsin” diyorum.

Utanmadan, sırıtarak “ Tecrübe mi konuşuyo agacım” diyor..

“Çocuğum biz o devirleri aştık. 25 yıl aynı yastığa baş koyduğunda yastık bile seni istemeyecek meraklanma” desem de bana KAZAK rolü oynuyor..

Dediklerini yazmaya elim varmıyor..
Neyse onun bileceği bir şey.

Benim bildiğim ise büyük olasılıkla bugün sabah kahvaltısında “ Agam be, şu benim Reyhanıma telefon şeyttiriverde Ankaraya gidelim” diyecek.
Ederim.. amaaaaa buluşmada yine Huysuz Virjinlik yaparsan

Kocaaa otoyolda Takometreli Varan şoförleri edasında araç sürersen

CD çalara zıttırı pıtırtı Roman havaları koyup, arabayı kenara çekip göbek atmaya kalkarsan

Yanımızdan geçen her türlü araca “ agaaamm Ferari miydi?” diye soracak olursan

Eymür’e vardığımızda "MİT Kontterör eski Daire Başkanı Mehmet Eymür burada mı oturuyor" diye sorarsan

Su Karakuş ile (Gelecek mi bilmiyorum ama) “seni nasıl geçtim ama ohhh çatla” diye nazire polemiklerine girmeye kalkarsan…

Kadir Tapucu’nun “ Gidişim suskun oldu dönüşüm muhteşem olacak” şarkısını tersten okutmazsam bana da Ömer Sebahattin Çetin demesinler…

 
Toplam blog
: 126
: 1276
Kayıt tarihi
: 10.09.06
 
 

48 yıldır yaşıyorum.Gazeteciyim, müzisyenim, babayım... Önce insan ve iyi bir yurttaş olabilme çab..