Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '14

 
Kategori
Blog
 

Hazan da güzeldir

Hazan da güzeldir
 

Güzel olmaz mı hiç?


Gazellerin çiçeğe durduğu mevsimdir hazan mevsimi!


Yeşilden sarıya, sarıdan kırmızıya uzanan bir cümbüştür ki, görmelere seza!


Kırk yılda bir… Haddimi aşarak bir “deneme” yazmaya kalkışırdım. “Acaba ne derler?” endişesiyle ve utana sıkıla… Yazıyı “deneme “ kategorisinde yayına vermek ne mümkün? İmdadıma hemen “Gündelik yaşam” kategorisi yetişirdi!


Hemen klavyesinin başına oturur ve “Gündelik yaşamını seveyim Culduz; bu bal gibi deneme işte” mealinden bir yorum göndererek gönlümü çelerdi Taner ağabey!


Blog kategorisindeki yazılarıma ise hiç ama hiç yüz vermezdi!


Tıpkı sevgili Celal (Murakami) gibi, Kerem Oğuz gibi blog kategorisindeki çabalarıma “Boş bir uğraş” diye bakardı!


O da haklıydı tabii!


Milliyet Blog deyip geçmeyin efendim… Karşısında “esas duruş” göstereceğiniz ve ceket düğmesi ilikleyeceğiniz üyeler de vardı bu sitede

!
Hazan da güzeldir… Güzeldir elbet!


Tamam da… Nedir bu Mayıslarda çekip gitmeler?


Haberi değerli üye Savtap Özkahraman Hanım verdi…Üstelik resimli…


Doktorda sıramı beklerken içim sıkılmış ve eve dönmüştüm.


Şu sıralar sigarayla başımız belada!


Normal insanlar ağız ve burun yoluyla oksijen ihtiyaçlarını karşılarlar…


Benim gibi tiryakiler ise başka organlarından!


Uzun uzun baktım Taner ağabeyin o resmine…


Her insanın bir “doktor” yanı vardır ya… Teşhisimi koydum hemen:


“Sigaradan”!


Yıllar önce sevgili Celal (Murakami) demişti bana… “Hazandagüzeldir’i oku” diye…


Anılarını yazıyordu 68 kuşağından Taner ağabey…


Ağzına yüzüne bulaştırmadan “anı” yazmak…


Her babayiğidin harcı değildir be dostlar!


Kaç kişi yazabilir “Mordi’nin direksiyonu’nu”?


Taner ağabey mi?


“Gözüne gireyim” diye dokuz takla attığım MB üyelerinden biriydi o…


Ağlamadan, zırlamadan, şikâyet etmeden ve “acısını paylaşmadan” çekip gitti işte!

Yıldız tozlarına karıştı.


Birazdan gece bastıracak!


Yıldızlar ortaya çıkacak…


Ben de her zaman olduğu gibi burnumu pencereye dayayarak yıldızları seyredeceğim.


Çok ama çok uzaklarda bir yıldız kayacak!


“Ömrümüzün Eylülleri bir nihayet” bulacak!


Poporospu Mayıs! Allah belanı vere! Allah bin türlü belanı vere!


Güya baharı müjdelersin! Kimleri alıp gitmedin ki!


Farkında bile olmadan süzülen gözyaşlarınız “zayıflık” olarak algılanır!


İyi de!


İnsan her zaman da “güçlü” olamıyor ki, dostlar…


Olamıyor ki!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..