Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

02 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Bloglardaki yorumlar !

Bloglardaki yorumlar !
 

Bizler burada tamamen amatör ruhla içimizden geldiği gibi "yazmaya" çalışıyoruz.. Çoğumuz birbirimizin yazılarını takip ediyoruz.. Konularımız paralel gidebiliyor bazen.. Ve bu tamamen tesadüfi olsada.. MB bize bir sürü imkanlar vermiş..Güzel bir sayfa hazırlayabilmek için şablonlar, galeri sayfaları vs..Ve bir de "yorum" "mesaj" diye bir bölüm hazırlamış.

İnisiyatifi de bize bırakmış , yayınlayıp yayınlamamak konusunda..Bizler yazılan blogları okuyoruz.. Okuduktan sonrada genelde kapatıyoruz başka bir bloğa geçiyoruz.. Oysa o okuduğumuz yazı hakkındaki yorumumuzu yazsak, beğenmediğimiz yönleri dile getirsek daha iyi olur diye düşünüyorum..Kamçılar belki de.. Örneğin bana bir blog arkadaşım bir uyarı yapmıştı (hoşsada) "bloglarına resim koyarsan baş sayfada çıkar" diye.. Yeni başlamıştım yazmaya ve resim koymanın önemini bilemiyordum.. Mesele çok okunup okunmamak değil; aslında yazıyla ilişik bir resim koymak çok estetik her şeyden önce.. Sağolsun arkadaşım bunu bana hatırlatmıştı.. Ve yine yazılarımıza"yorumlar" gelse hatalarımız hatırlatılsa ne güzel olacak öyle değil mi ?..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..