Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Blogta hangi yazı erken onaylanır?

Blogta hangi yazı erken onaylanır?
 

Blogta eleştiri hakkımız vardır.

Burası düşüncemizin açıkça ifade edildiği yerdir.

Eleştirinin dozunu da az çok biliriz.

Öyle yazılar var ki volkan gibi.

Etrafı yakıp yıkıyor.

Şimdi kalkıp ta birkaç kelam de biz etmeyelim mi?

Ne zaman eleştirel bir yazı kaleme alsam yayınlanması saatler alıyor.

Bazen yarım gün tam gün.

Oysa rutin yazı yazsam onaylanması en fazla üç bilemediniz beş dakika sürüyor.

Ben ne yapmışım ki?

Kişisel tepkimi vermişim.

Bakın ne güzel işte.

Oku izle yorum yok.

Oldu mu şimdi bu?

Takdir etmezsem, tenkit etmezsem o zaman işim ne?

Yazmanın ne anlamı var ki?

Bugün iki yazı gönderdim.

Cevap yok.

Halbuki ikisi de normal yazı.

Ben anormalliği yok yani.

Kapıkule’de ya da Habur’da kuyruğa girmiş tırlar gibi bekletilmesine anlam veremiyorum.

Günahıyla sevabıyla bırakın da geçelim artık.

O veya onun gibi yazılarda eleştiri varmış.

Olabilir.

Şeffaflık, demokratlık bu değil mi?

Bakıyorum bazı yazılara benim yazdıklarım onların yanında devede kulak.

Aklıma inanmak istemesem de farklı şeyler geliyor.

Ben Milliyet blogun tarafsız olduğuna inanıyorum.

Okey mi?

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..