Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '21

 
Kategori
Güncel
 

Bodyguard Dilenciler!

Sokaklarda dolaşan bazı insanlar vardır. Son derece güçlü oldukları halde göz göze gelip sizden de bir ışık aldılarsa hemen yanınıza gelip sizden para isteyen ya da açım, bana yemek ısmarla tamam para da istemiyorum diyen erkek insanlar.

Boyları poslar yerinde güçlü kuvvetli insanlar nasıl olur da başkalarından, kendilerinden daha çelimsiz, daha kısa, daha güçsüz insanlardan bu denli rahatça dilenebilirler diye düşünüyordum ki geçenlerde bir olay beni bu konuda gerçekten yeterince aydınlatma konusunda ikna etti denebilir. Boyu iki metrenin üzerinde bir adam akşam saatlerinde çıktığım işyerinin kapısının önündeki kaldırıma yakın bir noktada arabama binecekken benden bana bir akşam yemeği ver deyiverdi. Adama baktım ama yüzünü epeyce sonra görebildim ben abartmayayım diye iki metre dedim belki daha da uzundu, yüzünü gördüğümde irkildim. Ben bu arada 1.69 boyundayım ki öyle birinin benden yardım istemesi bende hem korku yarattı hem de düşündürdü. Daha da fazla düşündüren ki hemen o anda kafamın içinden geçiverdi yani bu adam öyle on, yirmi, elli liraya doyacak cinsten birine benzemiyordu. O anda karar verdim bu adamı doyurmaya bendeki para asla yeterli gelemeyebilirdi. Ben de işyerini göstererek “ben patron değilim, ben de işçiyim, sen en doğrusu patrona git” deyiverdim. Adam beni önce derince bir süzdü dedim “bu bana saldıracak ne yapıp etmeli buradan hemen kaçmalı.” Bilirsiniz tehlike karşısında insanın kafasının içinden binlerce şey geçer.  Allahtan korktuğum olmadı adam bana on saniyenin birçok uzun bir zaman dilimi olduğu kadar baktıktan sonra işyerine yöneldi ve ben arabama atladığım gibi oradan uzaklaştım. Adam düşündüğüm gibi işyerine girmiş, daha sonra işyerindekilerle karşılaştığımda adamlar benden sonra 2.10 boyunda bir devin geldiğini ve “para almadan gitmeyeceğini, psikolojik rahatsızlığı olduğunu” ve korkunç yüz ifadesini değiştirmeden öylece beklediğini bunun üzerine adamlar da belaya kalmamak için zar zor 20 lira ile ikna edip gönderebildiklerini söylediler… Ben yanılmışım ya! İki bakımdan yanıldım. Birincisi işyerindeki adamların onu kovacağını düşünmüştüm, korkmuşlar, ikinci yanılgımı zaten söylemiştim, o kadar da çok yemiyormuş!

Dilenmek meslek olmuş, defalarca bana da denk gelen kanlı canlı insanlar özellikle burada adını veremeyeceğim bir ilin şivesini konuşan bu insanlar anladım ki bu işi meslek haline getirmişler. Güçlüsün kuvvetlisin ve çevrede üstelik binlerce işyeri var. Mantıklı düşününce insanın aklına gelen şu; yani bu adam ya da adamlar bu işi meslek olarak yapmasalar gider bir işyerine yük taşırlar, çalışırlar ve hak ederek hak ettiklerinin karşılığı olarak yemek isterler. Gücü kuvveti olan bir insan neden dilenir ki? Siz hiç dilenci “bodyguard” (dev gibi manasında) gördünüz mü? Gördüyseniz ne kadar mantıksız değil mi?

Dilencilik meslek olabilir ama taşı sıksa suyunu çıkaracak güçtekiler bir nevi nazik gaspçılar en azından ben öyle anlıyorum! Yalnız insanlara yöneliyor ve birden çok kişi olarak dolaşıyorlar. Tersleme kesinlikle imkan dahilinde değil! Kesinlike de vücut dili uzmanları!

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..