Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
Konaklama / Ulaşım
 

Bol yıldızlı bir otel ve kredi kartımın bana eziyeti

Bol yıldızlı bir otel ve kredi kartımın bana eziyeti
 

Bilimsel bir toplantı için İstanbul’a gittim. Çok tanınan ve bol yıldızlı bir otelde yapılıyordu toplantı ve aynı yerde de kaldım.

Otele giriş işlemi esnasında kredi kartımı istediler, sadece kayıt alacaklarını söylediler, göz ucuyla baktığımda slipten geçirdiklerini ve herhangi bir işlem yapmadıklarını gördüm, içimden herhangi bir sorun olmayacağı düşüncesini geçirdim. Nede olsa geçen ay İzmir’de aynı isimli otel de kredi kartımı aynı şekilde istemişlerdi ve sorun olmamıştı. Hatta eşime ayrılışımızda kredi kartı bilgilerimizi iptal ettirsek daha iyi olurdu demiştim, eşimde beni fazlaca pimpirikli, hatta paranoyak düşünceli bulmuştu.

Oldukça güzel İstanbul havası, verimli toplantı saatleri ve mutlu gezilerimden sonra son gün mutlu bir şekilde uzanmış tv seyrediyordum. Aklıma odadaki kasaya koymuş olduğum cep telefonum geldi, o cep telefonunu fazla kullanmıyordum ve odayı ilk kullanmaya başladığımda orda saklamayı uygun bulmuştum. Cep telefonunu açtığımda birkaç arama ve mesaj vardı. Ama en önemlisi yüksek tutarlı bir harcamamın olduğunu belirtir mesajdı. Harcamanın olduğu saatte ben toplantıda idim, aklım karıştı ve kartımın bilgi servisini aramak istedim. Aradığım bilgi hattında verilen sesli komutlara göre uygun tuşlara bastım ve sakince beklemeye başladım.

Önce beş dk bekledim, sonra on, yirmi dk bekledikçe sinirlerim gerilse de inat için bekledim. Otuz beş dk olunca telefonu kapatıp, tekrar aynı numarayı çevirdim. Durup dururken, huzurlu ve mutlu bir tatil geçirmekte iken başıma gelen bu tatsız duruma içimden küfür etmekten başka bir şey gelmiyordu. Sürekli dönen müzik ve "Tüm müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimiz ile ilgileniyor" sözü beni delirttikçe sakin kalamıyordum. İkinci aramam da bu kez yine otuz dk oldu ve sonunda ilgili bir kişiye ulaştım. Karşıma çıkan kişi "Size nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu. "Siz benim için hiçbir şey yapamazsınız, " dedim, "Aslında çok şey söylemek istiyorum bankanıza ama sonra siz beni suçlu çıkarırsınız o yüzden kendime saklıyorum, " dedim. Bir daha asla kredi kartlarını kullanmayacağımı, insanları bu kadar bekletmeye hakları olmadığını ve bekletiyorlarsa da uygun zaman dilimlerinde şu kadar daha bekleyeceksiniz gibi mesaj verebileceklerini, bir şekilde bu bekletme olayına çözüm bulmaları gerektiğini söyledim. Neyse sorunu öğrenebildim bu arada, kaldığım bol yıldızlı otel hesabımdan bu miktarı çekmiş.

Hızla resepsiyona gidip yetkili bir kişiyi istedim. Efendim bu rutin bir uygulama imiş, ben biliyor muymuşum borç takıp gidenleri, bu otele paralı insanlar gelmeliymiş vs vs. Bu tür hiçbir mazeretin benim geçirdiğim sıkıntılı son iki saati telafi ettirmeyeceğini söyledim. İlk başta kaydım yapılırken böyle bir para çekme olayını söyleselerdi, belki de nakit verebilirdim ve kredi kartım için beni çıldırtan bir saati bulan sıkıntılı telefon olayını yaşamazdım.

Yetkili kişi oldukça kibar ve anlayışlı bir şekilde beni sakinleştirmeyi başardı. Bana sıkıntılı saatleri atlatabilmem için manzarası çok güzel bir odaya geçebileceğimi önerdi, ancak "Paralı müşterilerden değiliz ya, gerek yok, " dedim. Ertesi gün ulaşımım konusunda yardımcı olabileceklerini söyledim, bu konuda anlaşabildik.

Bundan sonra beni bir saat bekleten kartımı kullanmayacağım, olabildiğince nakit alışveriş yapmayı planlıyorum. Bol yıldızlı otellere de girişte bolca para bırakacağım, gecelerim huzurlu geçsin diye. Herkese kredi kartı bilgi servisi sorunsuz günler diliyorum.

Fotoğraf adresi
http://www.habervakti.com/resimler/ekonomi/kredi-karti-al.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..