Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Seçim
 

Boy boy oylarım var!

Boy boy oylarım var!
 

Hitabeti en güçlü olana vereceğim oyumu. Ezilene ve mağdur olana vereceğim. Çünkü, oyumun vicdanı var. En çok vaat edene vereceğim ki, gelecekten beklentilerim var benim. Avrupa'ya kafa tutana, Amerika'ya atıp tutana vereceğim oyumu. Zira milli hasletlerim de var benim. Arap'a kucak açıp, İsrail'e gözdağı verene ben de oyumu vereceğim. Ne de olsa dinim var benim. Bolca para harcayıp boy boy afişler yapan, o afişlerde en kafiyeli nükteler kullanan, reklamdan kaçmayan siyasilere vereceğim oyumu. Benim de görsel zevkim, şiirsel anlayışlarım var. Verdiği biri, bin gibi gösterebilen, fareyi dağ edebilenlere vereceğim, zarfın içine heyecanla koyduğum, sandığa atıpta k...a vurduğum oyumu. Neden olmasın ki, benim de zaaflarım var. Tüm vergi ve sigorta borçlarımın faizini affeden, onları yeniden yapılandıran, kredi kartlarıma kolay ödeme imkanı sağlayarak beni maddi rahatlığa kavuşturan ve bunları seçim zili çaldığında acil işler bölümüne alan siyasilere vereceğim oyumu. Çünkü gerçekten borcum var. Bez parçasından, ilmek ilmek manalar çıkaran ve kadın vatandaşlarıma hürriyet kazandıran siyasiler! Oyum sizindir. 

Bilim ve teknikte dünya liderliğine uzanmak, ülkesindeki cevherleri çıkarıp işlemek, uzaya yatırım yapmak, tarım ve hayvancılıkta tam bağımsızlık hedeflemek, sosyokültürel yapıda ahlaki devrimler üretmek, üniversitelerde buluşlar gerçekleştirecek yatırımlar yapmak, ormanları daha da yeşertecek ve ranta izin vermeyecek adımlar atmak, Türk dilini diğer dillerin boyunduruğundan kurtarmak vb. icraatları gündemin tam ortasına oturtacak siyasilere oy yok. 

Burası Türkiye; makyaj yapan ve kaliteli maskeler kullananlar kazanır. Üzerindeki elbise önemlidir. Çünkü biz gözümüzle bakar, kulağımızla duyarız. Oy alamayacak siyasiler! Bekleyin. Biz, ne zaman gönlümüzle bakıp, yüreğimizle ve aklımızla duyarsak, kazanan siz olacaksınız. Saygılarımla… 

 
Toplam blog
: 63
: 547
Kayıt tarihi
: 19.07.10
 
 

Bir arkeolog gözüyle dünyaya bakan, aşk gözüyle kendini kazan, can gözüyle kainatı bulan, adam gi..