Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Böyle bir sevmek

Böyle bir sevmek
 

Öyle bir sevmek ki onun hiç bir kötü yanını görmemek, kör olmak, ayakları yerden kesilmiş olmak.

Böyle bir sevmek var mıdır yer yüzünde?

Ben sevgiyi böylesine yaşamak isterdim delicesine. Kör olmak, aptal olmak, sağır olmak, dilsiz olmak isterdim. Sevdiğim yanımda olmayınca onsuz kalmaktan ölmek isterdim.

O beni sevmese de olurdu. Derdim çok sevilmek değil çok sevmek.

Böylesine körü körüne seven insan var mıdır, varsa kıskançlıktan çatlayabilirim.

Onu uykusunda sabaha kadar seyretmek isterdim, küçük bir bebeği uyurken seyrediyormuşçasına.

Gözlerinde kaybolmak isterdim.

Kokusunu dünyanın en pahalı parfümüne bile değişmezdim.

Ona dokunduğum zaman kalp atışlarım hızlansın, nabız ölçülerim tavan yapsın isterdim.

Ne yaparsa yapsın onu kayıtsız şartsız affetmek isterdim.

Bana istediği gibi davranabilirdi, leğende ayaklarını bile yıkayabilirdim.

Ona cariyelerin bile hizmet edemediği ölçüde hizmet etmek isterdim.

Hiç bir beklenti içine girmeden sadece sevmek isterdim.

Bu maddeler böyle devam ederse kendimi kötü hissedeceğim. Bu maddeler 10 kadından 8 kadının düşüncelerini yansıtıyor. İnandırıcı olması için araştırmanın ille de İngiltere’de yapılmış olması gerekmiyor.

Bu tarz haberler ilginçtir hep İngiltere’de yapılıyor. Aman aklınız karışmasın, bu araştırma bizzat bana, şahsıma ait.

Düşüncelerime katılanlar olabilir katılmayanlar olabilir. Saygı duyarım.

Herkes birbirini kandırabilir. Yeter ki kendimizi kandırmayalım ve ne istediğimizi bilelim.

Leğende ayak yıkamak isteyen kadınlar için bir şey söylemeyeceğim.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..