Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
1174
 

Boyle biri var mi?

Boyle biri var mi?
 

Unutamadiginiz biri var mi hayatta? Ne yaparsaniz yapin bir turlu aklinizdan cikaramadiginiz... Olanca incitmelerine ve haykirislarina ragmen vazgecemediginiz... Kalbinizi onda biraktiginizi unutup zaten varolan askiniza baska ozneler yukleyerek inkar ettiginiz biri... Aylarca yuzunu gormeden' sesini duymadan yasayip, yokluguna alismaya calistiginiz ama o yokluga alismaktan korktugunuz, onu hayatinizin parcasi degil de merkezi yaptiginizi bir turlu kabullenemediginiz biri... O imkansizimdir dediginiz, olanca imkansizligina ragmen hala icinizde umuttan kirintilar barindirdiginiz, belki birgun, hic ummadigim bir anda gelir ve benim olur diye hayal kurmayi engelleyemediginiz...

Hayatiniza nasil girdigini anlayamadiginiz ve yine nasil gittigini animsayamadiginiz... Gidisine butun mantikli aciklamalari bulup mantiginiza lanet ettiren biri... Onu kaybettiginizden beri hayatinizda bosluk yaratan, bir adim yakinina gidip yanina gitmekten kactiginiz... Kimbilir; belki de ayni anda ayni havayi soludugunuz ve yuzunu gormekten olesiye korktugunuz...

Sessiz varligini hicligine yeglediginiz ama sizi koca bir hiclikle birakip suskunlugunu bile sizden esirgeyen ve cekip giden biri... Simdi yine olsa da hic konusmasa, bakmasa ama sadece olsa dediginiz... Gercekten ozlediginiz, hayatinizin tek anlami oldugunu artik kabul ettiginiz, gururunuzdan da hayatinizdan da daha degerli biri... Yitirdiginiz ve hic gelmeme ihtimali olan biri... Aski, gercek aski onda yakaladiginizi dusundugunuz biri... var mi?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Farklı nedenlerle de olsa böyle bazen böyle şeyler geliyo insanın başına.Ama aslında bazen dememeliydim,bu gelse gelse 1 kere gelebilir başımıza!Öyle de olmalı zaten.Tek olmalı,öyle ya bunca duyguyu aynı kalbe hissettiren ve aynı beyinle savaşmasına neden olan biri bi tane olmalı! Zorunlu olarak gitmek ya da gitmek zorunda bırakılmak... suskunluklar... Ama ne olursa olsun yanımda olsun diyemem,yani konuşmayacaksa,gözlerime baktığında gözleri eskisi gibi titremeyecekse yanımda olsun isteyemem.Kendi kendime severim,inanırım ama yanımdayken uzak olmasına dayanamam.Oyüzden bırakırım gittiği yere kadar gider ve bigün gelirse de ozaman "iyi ki geldin"diyebilirim. Elinize sağlık. Çok derin olmuş...

septes 
 29.01.2008 15:55
Cevap :
Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle... =)  31.01.2008 20:36
 

Her yürekte böylesi izler var gibi geliyor bana..Ama zaman ilaçtır kabuk bağlar yara ve yaşama devam edilir....:( Yürek büyük be yeniden yine sevilebilir bence.. sevgiler

Meral Yağcıoğlu 
 23.02.2007 16:11
Cevap :
inşallah dediğiniz gibidir :) sevgiler teşekkürler...  23.02.2007 21:00
 

Nasıl anlatsam nerden baslasam yazdıklarınız işte ben dıyebılecek kadar ben maalesef.Çok acı cektım hatta hala cekıyrm ve bır omur boyuda cekıcemı bılıyorum...Ayrılırken senı sevıyorum dıyerek aglayan bırını ve onun ıcın olebılecegınınz bırını nasıl unutabılırsınız ki?ASLA...SEVGİYLE KALIN...

betül dogruyasa 
 20.02.2007 3:45
Cevap :
:( ne yazayım bilemedim ama ne hissettiğimi çok iyi biliyorum. Aynı duyguları paylaşıyoruz. Sevgiyle kal ve hiç unutma, içinde yaşadıkça aşk güzelleşiyor...  21.02.2007 17:20
 

Al sana dürüst bir cevap, sevgili Melda: Tabii ki oldu. Bugün hayatta mi, onu bile bilmiyorum (Insallah öyledir, mutludur). Olur ya bir rastlanti, bugün karsilassam dizlerim cözülür. Öyle biriydi benim icin. Ondan sonra -ayiptir söylemesi- bir sürü iliskim oldu kisa, orta, uzun boy. Bir de cok uzun bir evliligim oldu. Bunlara ragmen, bugün görsem dizlerim cözülür. Sevgiyle ve hep böyle kal. CEVAPNOT: Esimle papaz olma durumum yok, onun icin dürüst cevap. Ayrica esim de biliyor bunu:-)))

pirmete 
 19.02.2007 18:13
Cevap :
Canımsın... Dizlerim çözülür... İşte doğru kelime bu aşkı tanımlayan... Sen de hep böyle ve hep sevgiyle kal..  21.02.2007 17:21
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 132
Toplam yorum
: 698
Toplam mesaj
: 177
Ort. okunma sayısı
: 2403
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster