Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '07

 
Kategori
Eğitim
 

Bu acı bitsin artık, yanmasın yürekler! Yeterrrr

Bu acı bitsin artık, yanmasın yürekler! Yeterrrr
 

Yüreklere ateş düştü. 13 genç beden, 13 genç yürek bir tabuta kondu.Onları gömecek mezarı kazmak omezarların üstüne toprak atmak vatan için vurulup ölmek kadar zor ve acıdır.

Nasıl olabilir bu pusu. Bu 13 yiğit nasıl düştü bu pusuya?

Mardin'de görev yaparken akşamları okulu ve beni korumak amaçlı gelen tim aklıma geldi.

Ne kadar profesyonel olursan ol bazen amatörce davranışlarda bulunuluyor.
Beni akşam korumak için gelen tim sabah olduğu zaman uykulu gözlerle ve sanki şehir içindeki herhangi bir yoldan evlerine giden çocuklar gibi dikkatsiz bir şekilde giderlerdi karakollarına. Hep korkardım o gidişten O filmlerdeki eller tetikte, gözler fıldır fıldır etrafı çevreleyen dağları gözetleme sahnesi hiç olmadı. Ben bu sahneye hiç şahit olmadım.

İnsan bir süre sonra içinde bulunduğu durumu kanıtsıyor. Sanki bana bir şey olmazmış gibi geliyor. İnsanca zaaflarımız sonucu bir an yapılan dikkatsizlik tüm ülkenin yüreğini kanatıyor.

Bu acı bitsin artık.

Yanmasın yürekler.

Gencecik bedenler hayatı bile tanımadan toprak olmasın.

Nasıl ders işlenir böyle bir günde? Ne denir öğrencilere? Nasıl anlatılır bu ölümler?

Kaç yürek yandı bu güne kadar ve bilmem kaç yürek yanacak bundan sonra?

Yeter artık!

Bırakın başörtüsünü, Yök'ü, Danıştay kararlarını, cumhurbaşkanlığı seçimini, seçim zaferini, seçim yenilgisini

Bak bu konuda karşınızda muhalefette olmaz.

Yağdırdığınız yağmurlar gibi dua ederek mi bitirirsiniz yoksa bilimsel ve teknolojik araçlar mı kullanırsınız bilmiyorum ama YETERRRR bitsin bu ölümler, bu acılar. Son verin çocukların babasız, kadınların kocasız, annelerin oğulsuz kardeşlerin kardeşsiz kalmalarına
Yeterrrrrr......
Dilemekle olmaz biliyorum ama müslümanlarca kutsal sayılan bu gecede tek dileğim ülkemizden terör denen illetin gitmesi.
Başımız sağolsun
Mekanları cennet olsun
Ruhları şad olsun

 
Toplam blog
: 11
: 1770
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1963 yılında Mersin Silifke'de doğdum. Dokuz Eylül Üniversitesi mezunuyum. Mersin merkezde sınıf öğr..