Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Bu adamı seviyorum, elimde değil

Bu adamı seviyorum, elimde değil
 

Meclisin en renkli ve en medyatik simalarından bir tanesi olmuştur. Hatta denilebilir ki meclisin içindeki milletvekilleri arasında sizleri en çok güldüren milletvekili kim diyerek halka sorsalar KAMER GENÇ açık ara önde bitirirdi bu yarışmayı.

Yalnız küçük bir sorun vardı Kamer Genç milletvekilimizde. Konuştuklarının ancak %60-65'i anlaşılırdı. Çünkü çok hızlı konuşurdu. Ama adam gibi de konuşurdu. Konuları seçmesi güzeldi.

Fakat bu hızlılığını sadece konuşmakta kullanmaz her TÜRK erkeği gibi çapkınlıkta yapardı. Bayağı da popülerdi bu konuda.

Oğluna ait olan  evden çıkarken gazeteci ordusu Kamer Genç'i çembere almış ve burada ne aradığını sormuşlardı. Kamer Genç de literatüre geçecek olan şu sözleri söyleyivermişti.  "ÇİÇEKLERİ SULUYORDUM"

Daha sonra bu söz erkekler tarafından çokça kullanılmış, hatta bir erkek bayan çalışma arkadaşına bu kelimeleri kullandığı için mahkemelik olmuştu.

Bu sözlerle Kamer Genç ile alay etmek isteyen rakip partiden (yanılmıyorsam Anap milletvekiliydi) milletvekilleri de olmuştu.

Kamer Genç ise bu lafın altında kalmamış ve "SENİN ÇİÇEKLERİNİ DE SULAYAYIM İSTERSEN"  diyince de ortalık karışmış, hatta silah çekildiği bile söylenmişti.

Yalnız bu sözlerden sonra rakip partiden bütün milletvekilleri  Kamer Genç ile bu konuda konuşmamışlardı. Değil konuşmak ima bile etmemişlerdi. Çünkü alacakları cevap belliydi.

Sadece milletvekilleri değildi ondan çekinenler. Gazeteciler bile bu konuyu bir daha açmamaya gayret ettiler.

Daha sonra ise bir atasözünün sözlerini karıştırmış ve hem meclis içinde hem de meclis dışında bir çok insanın tebessüm etmesine, hatta kahkahalarla gülmesine de sebep olmuştu. Ben kahkahalarla gülenlerdenim.Haber proğramlarında bu olay arka arkaya bir kaç defa verilecek kadar medyatik olmuştu..

“ANLAYANA SİVRİSİNEK SAZ, ANLAMAYAN DAVUL ZURNA AZ “ atasözünü meclis kürsüsünde konuşurken karıştırmış ve bütün kelimeler birkaç defa yer değiştirmiş olmasına rağmen doğrusunu bir türlü söyleyememişti.

Fakat dedim ya Kamer Genç medyatik bir insan. Tıpkı “ÇİÇEKLERİNİ SULUYORDUM”  sözü gibi bu atasözü de TÜRK MİLLETİNİN dilinde bir müddet yer etti.

Son medyatik olayı ise Akp,nin yumuşak karnı olan ASRIN HIRSIZLIK DAVASI, DENİZ FENERİ olayında elinde bir gazyağı feneri ile meclis kürsüsüne çıkarak o feneri milletvekillerinin gözünden eksik etmemesi ve bu şekilde davadan alınan savcıların işin sonu Akpye geldiği için   Akpliler tarafından alındığını ve bu işin peşini bırakmayacağını ve  bu olayı unutmayacağını Akplilere bildirmesiydi. 

Sonuç olarak, Hak-İş sendika başkanlığını yaparken her zaman için işçinin değilde hükümetin yanında olan, uslu uslu davranan ve asla hükümeti üzmeyen ve bunun sonucu olarak milletvekili seçilen Salim Uslu tarafından meclis kürsüsünden atılmak istendi..

Yalnız bir özelliği vardı Kamer Genç'in. Gerçek bir milliyetçiydi. Milletin vekili olduğunu asla unutmazdı.

Başkaları gibi, oyunu alana kadar halkın yanında olup seçildikten sonra halkından kaçanlardan değildi.

Her zaman için TÜRKYE CUMHURİYETİNİN haklarını savunurdu.

Zaten o yüzden de bağımsız da olsa Tunceli halkı onu yeniden seçerek meclise göndermişti.

Son medyatik olayı da "ÇİÇEKLERİ SULUYORDUM " kadar  ses getireceğe benziyordu. Hatta bence bu son olay " ÇİÇEKLERİ SULUYORDUM "  deyiminden de daha fazla ilgi görecek gibi duruyor.

Çünkü bu olayın kahramanlarından  bir diğeri de televizyondan ünlü biri. Adı SEDA SAYAN.

Seda Sayan televizyon proğramına  milletvekilimiz Kamer Genç'in eski sevgilisi olduğunu öne sürdüğü bir kadını çıkartmış ve kadında  o proğramda Kamer Genç'in SÜNNETSİZ OLDUĞUNU söylemişti.

İşte bu sözler üzerine Kamer Genç, her erkeğin olacağı bir şekilde sinirlenmiş ve kendisi de Erkan Tan’ın sunduğu bir televizyon proğramına çıkarak bunun eski bir propaganda olduğunu söylemişti.

Bakalım Kamer Genç Erkan Tan'a neler söylemiş: "Bu konuyu sizin vicdanınıza bırakıyorum. 1996 yılında Cumhurbaşkanlığı’na aday olduğumda başıma böyle bir çorap ördüler. O dönem çıkıp böyle bir olay olmadığını kanıtladık, mahkemelere verdik.

Bu HABERLERİ YAZANLARI MAHKUM ETTİLER . Şimdi de özellikle BAZI CEMAATLER , gidip aynı kadını getiriyorlar, kadın da Seda Sayan’a ‘Ben Kamer Genç ile ilişki kurdum, sünnetsizdi’ diyor.

Başka nasıl ispatlayabilirim?”

İddialara sert tepki gösteren Genç şöyle devam ediyordu.:

“Ben Seda Sayan’a bir şey teklif ediyorum. Gelsin bakalım ben sünnetsiz miyim sünnetli miyim? Başka nasıl ispatlayabilirim? Benim de haysiyetim ve onurum var. Çoluğum çocuğum var. Ben evden meclise, meclisten eve giderim. Ben bu kadını ne aradım ne de kendisiyle bir ilişkim oldu. İftira kardeşim!” diye konuştu.

Ben Kamer Genç'in katıldığı televizyon proğramını  seyretmedim. Ama Erkan Tan’ın  Kamer Genç'in Seda Sayan,a yönelik olarak söylemiş olduğu “Gelsin bakalım ben sünnetsiz miyim sünnetli miyim“ sözlerini söylerken suratındaki ifadeyi görmeyi inanın çok isterdim.

Şimdi merak edilen soru şu…. Acaba Seda Sayan “Ben Kadırgalıyım, uçandan kaçandan  korkmam“ diyerek hakikaten de Kamer Genç'i ziyaret eder mi?

Ziyaret ederse de bir basın toplantısı ile acaba “Ben Kadırgalı Seda olarak Kamer beyin doğru söylediğine şahit oldum“ diye konuşur mu ?

Ne dersiniz sevgili blogcular?

Hakikaten Kamer Genç'in kendisinin sünnetli veya sünnetsiz olduğunu ispat etmesinin başka bir yolu var mı?

Vallahi bu işin sonunu çok merak ediyorum.. Mahkemenin yolları taştan……

UĞUR BOZDOĞAN 23-11-2011  

 
Toplam blog
: 31
: 553
Kayıt tarihi
: 20.04.11
 
 

Adım UĞUR BOZDOĞAN. . İşimden arta kalan zamanlarda Türk Halk ve Sanat Müziği dinlemeye ve bildiğ..