Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

Bu bendeki sır !..

Bu bendeki sır !..
 

Bu Bendeki Sır !..


Evliliğimizin 1. yılında sevgili eşime;

benimle yaşlanmaya var mısın

sana kitap okurum dedim

-varım dedi …

Evliliğimizin 15. yılında sevgili eşime;

benimle yaşlanma yoluna devam eder misin

sana çay yaparım dedim

-ederim dedi …

Evliliğimizin 30.yılında sevgili eşime

benimle aynı yolda ilerlemeye var mısın

sana şiir yazarım dedim

-varım dedi …

Evliliğimizin bu 48. yılında sevgili eşime;

benimle birlikte ömür boyu varsan eğer

sana bir sırrımı açıklayacağım dedim

-söyleme, sende kalsın dedi …

Derin bir oh çektim !..

*muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..