Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bu erkeklerden uzak durun..!

Bu erkeklerden uzak durun..!
 

'' Uzak durulacak erkekler...'' de varmış, şu dünya küresi üzerinde... Valla; haberi okuduktan sonra ne diyeyim, sevinmedim desem yalan olmaz... Bugün; Milliyet ana sayfasında, bu başlığı okuyunca, merakla habere dalıverdim. Efendim haberde şundan bahsediliyor;

'' Kadınların hayatları boyunca en büyük derdidir. Anlaşabilecekleri ve uyum içerisinde yaşayabilecekleri en doğru erkeği bulmak.! Hayatları boyunca; bu işin bir formülü olup olmadığını merak ederler ve arayıp dururlar, ama hiç bir zamanda bir sonuca ulaşamamışlardır...'' diyerek devam etmişler ve hatta bir de formül vermişler... Dokuz erkek tipinden bahsediliyor ve bu erkeklerden uzak durun diyerek de uyarmışlar. Bakınız formül neymiş..?

- '' Yaş olarak sizden çok küçük olanlardan...''
Siz siz olun; asla sizden yaşça küçük olanlarla, ilişki yaşamayın. Partnerinizden daha olgun olmanız, beraberinde bazı sorunları da getirecektir...( deniliyor.)
( Mesela, birlikte bir akşam yemeğine gidebilirsiniz. Fakat; sevgilinizin sizden küçük olması sebebiyle, boynuna '' Sevin beni öpmeyin..! '' yazan bir önlük takabilirsiniz...! yemek yerken üzerine dökmesin diye...)

- '' Milyonerler...''
Zengin ve çok bilmiş. Tahammül sınırlarınızı zorlayabilir. Herşeyi; hatta, sizinle ilgili konuları bile sizden daha iyi bildiklerini sanırlar. Paraları da aşırı güvene neden olur...( deniliyor.)
( Sen benim karşıma çıkmadan önce; fakir bir mahallede, iki odalı bir evde oturuyordunuz ve benim şirketime iş için geldiğin o günden sonra, sen çok değiştin farkındamısın..!? Ben aslında; senin, benim param için benimle evlendiğini bile biliyorum...)

- '' Mankenler, Modeller...''
Egonun en çok zirveye çıktığı meslek grubudur. Kesinlikle uzak durun...( deniliyor.)
( Yaaa Tuuuçee, kızıııım benim için bütün kızlar ölüyoooo beee, sen benimle evli olduuuuna dua et bebek. Ben şimdi istesem, senden daha güzellerle birlikte olabilirim biliyomusuuun ? onçün beni çok kastırma taaam mııı ?...)

- '' Müzik yapımcıları, Şarkıcılar, Müzik grubu elemanları...''
Sizin için romantik şarkılar yazabilirler, duygularınıza en istediğiniz şekilde ulaşabilirler, fakat müzik adamları, aslında kendilerinden başkasına önem vermezler. Hayatta en önem verdikleri egolarıdır...( deniliyor.)
( Senin için yazdığım bu şarkı, bir milyon satışa yaklaştı...sana neler ifade ettiğini bilemiyorum ama, benim için çok büyük bir olay, ayrıcana bir milyonluk bir satış geliri... Süpperim ben yaau...)

- '' Başka kültürlerin erkekleri...''
Kültürleri ve yaşantıları çok farklı olur. İlişkiniz zor ilerleyebilir. Farklı kafa yapıları, Farklı hayatlar anlamına gelir...( deniliyor.)
( Yaa kızım; biz aslında farklı dünyaların insanlarıyız, ben karides yemeyi seviyorum, sen bana zorla kokoreç yedirmek istiyorsun yaa, tamam senin için her B.k'u yeriz dediysek, bunu kastetmemiştim hiçbir zaman..! )

- '' Ekran yüzleri...''
Sürekli televizyonlarda gördüğünüz, her dakika sizinle birlikte olan erkekler tehlikelidirler. Gay olma ihtimalleri bile var. Sağlıklı bir ilişki için uzak durun...( deniliyor.)
( Hayatım; her an televizyon ekranlarındayım ve sen bana hala, senin göremiyorum, bana hiç zaman ayırmıyorsun diyorsun... Ama benim için ekran, senden daha önemli biliyomusun...! )

- '' Aktörler...''
Meslek hayatlarını gerçek hayatlarına uyarlarlarsa yandınız demektir.! Özel hayatlarında da rol yapmayı sevdikleri için, kendi kimliklerini göstermezler...( deniyor.)
( Evlilik hayatında rol yapan erkek, gerçek duygularından uzak bir yaşam seçmiştir. Seçtiği hayat arkadaşı dahi, onun duygularında, rol yapıp yapmadığını sorgulayarak, bir ömrü onunla geçirmek istemez herhalde !? )

- '' Sporcular...''
Özellikle medyatik olanları, adeta kendilerini kaybetmiş gibi davranırlar...( deniliyor.)
( Hem sporcusun, hem medyatiksin ve maalesef evlisin...zor bir yaşam olabilir.? Ama; bunu dengede sürdüren ve evli olan sporculara da haksızlık yapılmamalı diye düşünüyorum...)

- '' Mesleği Asker olanlar...''
Attıkları her adımı, prensipler ve kurallar çerçevesinde atarlar. Kuralların içinde boğulmak istemiyorsanız, kesinlikle uzak durun...( deniliyor.)
( Bak bunda haklılar. Çünkü; çevremde bu tarzda, evlilikleri olan yakınlarımdan gayet iyi biliyorum. Sabah yataktan kalkarken dahi, bir disiplin çerçevesinde kalkarlar... Koğuuuuş kalk..! sabah içtiması için on dakikanız var...Kahvaltıda yumurtaları sahanda gayrisiz istiyorum hanım...! )

Evet sevgili dostlar; bunların gerçeği ne kadar yansıttığını, yaşayanlardan öğrenebileceğimiz formüllerin varlığına ben inanıyorum. Ama yine de; bayanların tercihi duygu ve mantık çerçevesinde olacaktır. Haydi kolay gelsin bayanlar...Herkese sonsuz saygı ve sevgilerimle...
 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..