Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Haziran '11

 
Kategori
Siyaset
 

Bu facebook çok facebook canım ...

Bu facebook çok facebook canım ...
 

Facebook cumhuriyetinde yeni arkadaş bulacağım, onlarla iyi ve karlı ilişkiler içinde olacağım diye kendimi paralıyacağıma Süleyman'la aramı sıcak tutarım daha iyi...

Bütün duygu ve düşüncelerimi ne zor şartlarda beslediğimi önce Allah sonra Süleyman biliyor...

*****

Süleyman,

Canım,

Duygusal ve tarihsel gerginliklerimin bilmem farkında mısın?

Geçen gün yolda yürürken Musa'ya rastladım..

Hemen heyecan yapma!

Aklımı daha yemedim...

Sadece, merhamet gemileriyle olan düşüncelerini aktarıp Recep Bey'le Netanyahu'ya püsküllü selam söyledi..

Arkasından da; ''eğer isterseler yapıcı ve toleranslı yanlarıyla Gazze sorununu rahatça çözerler, aşarlar. Hatta ABD'yle ilgili ortaklıklarını (bence) yeniden gözden geçirmeliler.'' dedi.

Bak ne diyorum!

Hani biz seninle kırmızı kar yağınca dünya evine girecektik ya!

İşte o zaman, eşek gibi çalışalım ve başkalarının maddi kaynaklarına hiç ihtiyaç duymayalım olur mu Süleyman?

Hem ben, düşündüm, düşündüm, seninle olan bütün beklentilerimi, Kasımpaşa'dan aşağıya doğru kaydırmaya karar verdim..

Dehh desene bunlara Süleyman..

Deh le se ne....

*****

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..