Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '07

 
Kategori
Futbol
 

Bu Fener büyük takım arkadaş...

Bu Fener büyük takım arkadaş...
 

Bugün beş kişiyle bahse girdim... Takım elbisesine, yemeğine, ayakkabısına, tiyatro biletine ve çikolatasına...

Bu beş kişiden dördü, fanatik Galatasaraylı arkadaşlarım... Çikolatasına bahse girdiğim şahsiyet: Büyük torunum...

Torunum, babasının etkileşim alanında kalarak minik 3, 5 yaşında bir BJK'li...

Tüm hediyelerime ve ''Rüşvetlerime '' rağmen, Fener'li yapamadım çocuğu...

Beşiktaş da diyemiyor... ''Ben Bejiiikkk... Ben Bejiiikk...'' Diye zıplıyor... Güya beni kızdırıyor...

Bak yavrum, Semih Abin ve David Abin golleri attı... Galatasaray'ın hali hiç hoş değil... Fener büyük takım...

Gel ''-Fenerli ol !.. Yazın sana koca bir bisiklet alayım...'' Dememe rağmen... ''En büyük Bejiiikkk...!''

Fener dalga dalga geldi ve Galatasaray 'ı bu gece devirdi... Benimle iddiaya girenler telefona da çıkamadılar...

Ama nefesim enselerinde... Yeni takım elbisemi giyeyim; altına da gıcır gıcır ayakkabılarımı çekeyim...

Yanıma Galatasaraylıları alayım ver elini tiyatro !... Torunum da çikolatayı kaybettiğinin hala farkında değil...

''Ben Bejiiikk !.. Ben Bejiik!... Artık çikolataları BJK'li babası alacak mecburen... Eeee Fener büyük takım !..

Şimdi diyorum ki... Bu takımı Milli Takım olarak çıkarsak... Yabancı çocuklar bizdenmiş gibi oynuyorlar...

Mehmet gibi onları da millileştirsek... Harika olmaz mı ?... Hiç olmazsa, sinirden, sıkıntıdan ''Sivilce ''çıkarmayız...

G.S lider; ama bu gece rakibimizden çok güçlüydük... G.S daha fazla fark yememesini biraz da kalecileri Orkun'a borçluydu...

Son sekiz yılda bu staddan gülerek ayrıldık... Yine yeniyoruz ve na mağlup ünvanı gitti G.S 'nin...

Sen çok yaşa FENERBAHÇE...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..